تابناک کهگیلویه و بویراحمد

عدل هاشمی مدیر کمیته امداد را به حوزه ی انتخابیه می آورد؟

با درخواست نماینده کهگیلویه بزرگ قرار شد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بازدیدی داشته باشند و محرومیت ها و نیازمندی های این حوزه را از نزدیک بررسی کنند.
کد خبر: ۲۸۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 30 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به جرات می توان گفت حوزه ی انتخابیه ی کهگیلویه بزرگ محروم ترین و کم توسعه یافته ترین حوزه ی استان است به همین سبب ، عدل هاشمی پور برای کمک به بهبود وضعیت این بخش از استان کار سخت و نفس گیری را در پیش رو دارد.
از نبود زیرساخت و عدم جذابیت برای سرمایه گذاران تا منتقدان سیاسی که از هر موقعیتی برای حمله به وی و کارهایش استفاده می کنند، شرایطی هستند که عدل هاشمی با آن ها دست و پنجه نرم می کند.
اما آنگونه که خود هاشمی می گوید و البته شواهد نشان می دهد تاکنون در بحث پیگیری امور و تلاش هایی که در رابطه با بحث سرمایه گذاری و همچنین توجه دادن مسئولین به حوزه ی انتخابیه خود صورت گرفته کارنامه موفق و قابل قبولی را نشان می دهد.
در جدید ترین پیگیری ، با توجه به اینکه درصد بالایی از جمعیت حوزه ی انتخابیه کهگیلویه ، یهمئی ، چرام و لنده تحت پوشش کمیته امداد هستند، عدل هاشمی با پرویز فتاح مدیر کمیته امداد دیدار داشته و سعی در تدارک دیدار وی از حوزه ی انتخابیه خود را دارد که البته اگر در تدارک این دیدار موفق باشد لازم است تدابیری اندیشیده شود که کمیته امداد را ترغیب به ایجاد شرایط سرمایه گذاری در طرح های کلان و اشتغالزا کرد و همچنین برخی مشکلاتی که در این چند سال خصوصا در بحث نیروهای این کمیته بوجود آمده است پیگیری شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ، دیروز طی جلسه ای با سید پرویز فتاح مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور دیدار کرد.

در این دیدار سردار هاشمی پور در زمینه تشریح محرومیت های حوزه انتخابیه مطالب کلی را برای مهندس فتاح بیان کرد و از ایشان برای محرومیت زدایی این مناطق خواستار توجه ویژه این نهاد انقلابی شد.

ضمنا با درخواست نماینده کهگیلویه بزرگ قرار شد مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بازدیدی داشته باشند و محرومیت ها و نیازمندی های این حوزه را از نزدیک بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار