معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی به تبریز سفر می‌کنند

مهمان های دولتی در استان

استاندار آذربایجان شرقی گفت، در طول هفته دولت اواخر این هفته وزیر اقتصاد و دارایی به همراه هیأتی میهمان استان خواهند بود و در اوایل هفته آینده نیز معاون اول رئیس‌جمهوری از سوی دولت در استان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۲۸۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 23 August 2016
به گزارش تابناک  تبریز، اسماعیل جبارزاده،ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار اسوه اخلاص، تقوا و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم هستند و همواره باید الگوی دولتمردان باشند.

اسماعیل جبارزاده، در خصوص برنامه‌های هفته دولت، افزود: هرسال دو هفته فرصتی مناسبی است تا خدمتگزاران مردم بتوانند خدمات انجام‌گرفته خود را در طول یک سال به حضور مردم ارائه کنند که هفته دولت و دهه فجر بوده و برای این دو مناسبت مسئولین دولتی علاقه‌مند هستند کارنامه عمل خود را در قالب پروژه‌ها و اقدامات انجام‌شده به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دولت در آذربایجان شرقی، از افتتاح صدها طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی خبر داد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها با حضور مسوولان ارشد دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.


استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: طی هفته دولت در سراسر استان با توجه به خدماتی که توسط مسؤولان و همچنین مردم عزیز و بزرگوار انجام‌گرفته، برنامه‌هایی داریم که در مرحله اول گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار و در کنار آن ثمره خون پاک و مقدس این شهدا و خدمات انجام‌گرفته حضور مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه گزارش عملکرد مسوولان به مردم است، افزود: بیشترین برنامه‌های هفته دولت در استان در این راستا خواهد بود و مسوولان استان با حضور در شهرستان‌های مختلف ضمن افتتاح پروژه‌ها، به ارایه گزارش عملکرد خود به مردم می‌پردازند.


وی اصافه کرد؛ در طول هفته دولت اواخر این هفته وزیر اقتصاد و دارایی به همراه هیأتی میهمان استان خواهند بود و در اوایل هفته آینده نیز  معاون اول رئیس‌جمهوری از سوی دولت در استان حضور خواهند یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار