پسران والیبالیست قم از سد خراسان‌‌جنوبی عبور کردند

تیم هیأت والیبال استان قم در نخستین گام از رقابت‌های قهرمانی کشور، آمادگی بازیکنان خود را با برتری برابر تیم جوانان خراسان‌جنوبی به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۲۷۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 16 August 2016
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده سنی جوانان بخش پسران بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و استعدادهای والیبال قم در گام نخست با تمام توان خود برابر تیم خراسان‌جنوبی به برتری رسیدند.

در حالی که تیم‌های دو رده سنی امید و نوجوانان هیأت والیبال استان قم در بخش پسران پیش از این به رقابت‌های قهرمانی سال 1395 والیبال کشور اعزام شده‌اند، تیم جوانان پسر هم اکنون در سنندج درگیر رقابت با حریفان خود است و نخستین دیدار خود را با نتیجه‌ای مطلوب از تیم خراسان‌جنوبی برد.

پسران والیبالیست قم بعد از مدت‌ها حضور در تمرینات آماده‌سازی زیر نظر کادر فنی خود و ارزیابی میزان آمادگی جسمانی بازیکنان و محک تاکتیکی خود در دیدارهای تدارکاتی راهی سنندج شدند و در نخستین دیدار به مصاف تیم پسران خراسان‌جنوبی رفتند و با پیروزی سه بر یک از زمین خارج شدند.

این مسابقه در حضور علاقمندان به والیبال در اوج حساسیت به انجام رسید و برنده آن در پایان گیم پنجم مشخص شد، دیداری که در نهایت قمی‌ها با حساب سه بر یک از تیم پسران خراسان‌جنوبی بردند تا در روز دوم بازی‌ها با قدرت بیشتری برابر دیگر رقبا صف‌آرایی کنند.

برتری پسران جوان والیبالیست قم در این دیدار حساس در حالی رقم خورد که نماینده قم در آن شروع خوبی نداشت زیرا دو تیم در ست نخست این دیدار یک جدال نزدیک و نفس‌گیر با یکدیگر داشتند و حتی برنده بازی در امتیاز 25 مشخص نشد و خراسانی‌ها با حساب 27 بر 25 به برتری رسیدند.

شاگردان سعید کاظمی بعد از شنیدن نصایح سرمربی خود در ست دوم با انگیزه جبران این نتیجه وارد زمین مسابقه شدند و این‌بار با دفاع‌های بی‌نقص روی‌ تور و همچنین دریافت‌های مطلوب، توانستند تیم جوانان خراسان‌جنوبی را با نتیجه 25 بر 12 قاطعانه از پیش‌رو بردارند.

ست سوم دیدار تیم‌های جوانان هیات والیبال قم و خراسان‌جنوبی با برتری 25 بر 9 تیم جوانان قم به پایان رسید و در ست چهارم که تیم جوانان قم به دنبال پیروزی سه بر یک بود، به سختی با حساب 26 بر 24 حریف خود را شکست دادند و از این بازی سه امتیاز با ارزش گرفتند.

دیدارهای مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور به میزبانی هیات والیبال استان کردستان و در شهر سنندج، امروز بیست و ششم مرداد ماه پیگیری می‌شود و تیم والیبال جوانان قم در دومین بازی خود به مصاف تیم والیبال جوانان خراسان‌شمالی خواهد رفت.

در این دوره از رقابت‌های دسته سوم والیبال جوانان ایران تیم‌های کردستان، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، خراسان‌شمالی، سمنان، چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان جنوبی، لرستان و هرمزگان به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار