2 گزینه نهایی برای شهرداری اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در جلسه فوق‌العاده غیرعلنی شورای شهر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد ما روی دو گزینه شهرداری متمرکز شدیم که سعی می‌کنیم با دریافت برنامه‌های این دو گزینه شهردار اردبیل را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۲۷۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 16 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت بعد از پایان جلسه غیرعلنی فوق‌العاده شورای شهر در موضوع انتخاب شهردار اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: از این دو گزینه یکی اصولگرا و دیگری اصلاح‌طلب است که ما تلاش می‌کنیم با انتخاب گزینه برتر روز سه شنبه در جلسه رسمی و فوق‌العاده‌ای که به همین منظور برگزار می‌کنیم شهردار اردبیل را تعیین و معرفی کنیم.

وی روش انتخاب را گزینشی از بین دو کاندیدای اصلی عنوان کرد و گفت: ما امروز در جلسه فوق‌العاده غیرعلنی شورای شهر به همراه اعضای پارلمان محلی به این نتیجه رسیدیم تا با دریافت برنامه از هر دو نفر گزینه نهایی‌مان را معرفی کنیم.

اکبر نیکزاد یا احمد کنعان‌پور دو گزینه‌ مطرح شهرداری اردبیل

 اما آنچه که از خروجی جلسه فوق‌العاده غیرعلنی شورای شهر و صحبت‌های اعضای پارلمان محلی معلوم شد گزینه اصولگرای شورای شهر برای شهرداری اردبیل اکبر نیکزاد و گزینه اصلاح‌طلب احمد کنعان‌پور است که گفته می‌شود گزینه اصلاح‌طلب گزینه معرفی شده و نزدیک به دولت است و اکبر نیکزاد را که بخشی از تمرکز و تاکید اصلی اعضای شورا بر او است از اصلی‌ترین کاندیداهای کسب تصدی شهرداری اردبیل محسوب می‌شود.

اکبر نیکزاد که پیش از این نیز در سمت شهرداری و استانداری اردبیل حاضر شده بود قصد دارد دوباره کلیددار ساختمان شهرداری در میدان ورزش اردبیل باشد تا در یک مسئولیت جدید در اردبیل بتواند کارنامه‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار