رسیدن به خودکفایی در سایه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی

کد خبر: ۲۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 15 August 2016


استاندار البرز گفت: رسیدن به خودکفایی در سایه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه جلسه مدیران فنی و حرفه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به خودکفایی بیشتر و تحقق شعار امسال انجام دهیم، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتم 3500 واحد تولیدی و صنعتی به عنوان قطب صنعت محسوب می‌شود، ‌اما در گذشته به دلیل مشکلات بسیار زیاد برای این واحدها، ‌برخی از صنایع تعطیل و نیمه‌تعطیل شده‌اند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل ستاد رفع موانع تولید مقرر شده است که اینگونه صنایع شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنها انجام شود.

طهایی بیان داشت: براین اساس هم‌اکنون کارشناسان و تیم‌های نظارتی ستاد رفع موانع تولید این‌گونه صنایع را شناسایی کرده و در اسرع وقت این واحدها به چرخه تولید بازمی‌گردند.

وی با اعلام اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال نیز باید تولیدات خود را کیفی‌تر کنند، افزود: با این اقدام می‌توانند در جذب مشتری گام‌های اساسی برداشته و مردم دیگر به سمت خرید کالاهای ایران رفته و کالاهای خارجی را خریداری نکنند.

استاندار البرز تأکید کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه خرید و استفاده از کالاهای ایرانی نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اقدامات باشد تا بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز پیشرفت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار