به مناسبت دهه کرامت:

همایش ازدواج آسان در شهرستان دوره چگنی برگزار شد

همایش ازدواج آسان به مناسبت دهه کرامت در سالن همایش آموزش و پرورش شهرستان دوره چگنی و با مدیریت راضیه حسیوند از سازمان مردم نهاد طنین سبز افلاک برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 14 August 2016
ه گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان،همایش ازدواج آسان به مناسبت دهه کرامت  در سالن همایش آموزش و پرورش شهرستان دوره چگنی و با مدیریت راضیه حسیوند از سازمان مردم نهاد طنین سبز افلاک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با حضور بیش از 100 نفر از جوانان، مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده آملی امام جمعه این شهرستان با بیاناتی جوانان را به ازدواج آسان تشویق کردند. سپس حسنوند معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از جوانان و همچنین سازمان مردم نهاد طنین سبز افلاک با ذکر بیاناتی در جهت توسعه سمنهای استان و بخصوص شهرستان چگنی و همچنین برای پیگیری رفع موانع پرداخت تسهیلات 100.000.000 ریالی به زوجین در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان قول مساعد دادند.
http://lorestan.msy.gov.ir//parameters/62.193.12.206/modules/cdk/upload/content/sis_announcements/154376/9.jpg
دکتر ویسکرمی نیز در راستای ترغیب جوانان به سمت ازدواج آسان گفت: مسئولان با جذب سرمایه داران به سمت کمک به امر مقدس ازدواج و خانواده ها با سخت گیری کمتر در مبالغ مهریه و جهیزیه می توانند بزرگترین راهگشا در این امر باشند.

در پایان نیز با اهدا حواله 9 سری کمک جهیزیه به 9 نو عروس نیازمند و اهدا 5 لوح به مربیان ورزشی فعال اداره ورزش و جوانان شهرستان چگنی و 3 هدیه و لوح به سه رزمی کار مقام اول آسیای کیش و 2 هدیه به قید قرعه به کسانی که در مسابقه نامه ایی به امام رضا (ع) شرکت کرده بودند انجام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار