استاندار قزوین: مدیران شهری باید اقتصاد گردشگری را جدی بگیرند

استاندار قزوین گفت: شهرداران به منظور جذب درآمدهای پایدار برای شهرهای خود باید اقتصاد گردشگری را جدی بگیرند.
کد خبر: ۲۷۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است، فریدون همتی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر آبگرم که در شهرداری این شهر برگزار شد،افزود: فعال کردن ظرفیت های مناطق و تبدیل شدن آنها به یک منطقه با ظرفیت های بالای اقتصادی و گردشگری نیازمند فراهم کردن بسترها و امکانات لازم است.
وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های گردشگری آبگرم شناسانده شوند،اضافه کرد: در این راستا باید زیباسازی معابر و خیابان های این شهر مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه آبگرم نیازمند یک طراحی و مهندسی از منظر معماری و زیبایی شناسی است، تصریح کرد: باید قدرت جاذبه گردشگری در این شهر را افزایش داد و در صدور مجوز برای ساخت و سازها باید نسبت به رعایت این مقوله حساسیت داشت.
همتی اضافه کرد: ساخت هتل پنج ستاره و احداث یک هزار واحد مسکونی به شیوه صنعتی در این شهر از طرح های مهمی است که باید تلاش شود در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه این هتل با یک هزار و 200 میلیارد ریال و با 600 نفر اشتغال ثابت توسط بخش خصوصی در این منطقه احداث می شود، افزود: همه مدیران باید سعی کنند موانع و محدودیت های پیش روی این گونه طرح ها را مرتفع کنند و به شکل شبانه روزی تلاش کنند تا عملیات اجرایی این طرح در سفر هیات دولت آغاز شود.
وی در ادامه تاکید کرد: ارزش افزوده شهرداری ها و دهیاری ها تنها باید در جهت اجرای طرح های عمرانی به کار گرفته شود و هیچ گونه انحراف و خلافی در این مسیر قابل بخشش نیست.
در ابتدای این نشست نیز فرماندار آوج و شهردار آبگرم به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در راستای تحول و توسعه این منطقه پرداختند.
شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار