دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه به مردم یزد اطلاع‌رسانی شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خواستار اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه‌های جذاب شد.
کد خبر: ۲۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 14 August 2016

به گزارش تابناک یزدمحمدحسین ریاحی  در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت با اشاره به اینکه هفته دولت بهانه‌ای برای بیان عملکرد دولت و بیان اقدامات موثر دولت برای مردم است، اظهار داشت: باید برای مردم بازگو شود که به رغم محدودیت‌های دولت، اقدامات موثری انجام شده و مسئولان همواره دغدغه مردم را دارند.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد جدای از بحث عملکردی که البته بسیار حائز اهمیت است، باید نیم‌نگاهی به افرادی که این خدمات را ارائه می‌دهند نیز داشته باشیم.

ریاحی با بیان اینکه این خدمات توسط کارمندان دولت ارائه می‌شود که آنها نیز از متن مردم هستند، افزود: هفته دولت شاید فرصت مناسبی برای تجلیل از عملکرد کارمندان دولت باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین با اشاره به اینکه با همراهی و مشارکت مردم می‌تواند نمایشگاهی از دستاوردهای مفید و جذاب دولت در هفته دولت برپا کرد، یادآور شد: شایسته است دستاوردهای برجسته دولت در قالب نمایشگاه‌های جذاب و کارآمد به مردم اطلاع‌رسانی شود.

* مردمی کردن برنامه‌های هفته دولت ضرورت است

رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد نیز در این جلسه بر لزوم مردمی کردن برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد و اظهار داشت: وحدت نیز باید حفظ شود و نباید با بیان مسائل غیرضروری در جامعه دو دستگی ایجاد کرد.

علی‌اکبر کلانتر تصریح کرد: نه باید آنقدر به دولت تدبیر و امید فشار وارد کرد و نه باید مشکلات دولت قبل را بزرگنمایی کرد بلکه باید در مسیر رشد و شکوفایی کشور گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی اگر مسائل و پیشرفت‌های مهم را بیان کند، تاثیر بیشتری بر روی مردم خواهد گذاشت زیرا مردم به بخش خصوصی اعتماد دارند.

کلانتر همچنین خواستار معرفی واحدهای صنعتی موفق در اجرای طرح‌های هم راستا با اقتصاد مقاومتی در استان یزد در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار