مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی:

واژگونی پژو در اتوبان تبریز ـ زنجان 3 کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو سواری پژو در آزاد راه تبریز ـ زنجان، سه نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۲۷۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 12 August 2016

حبیب حسینقلی‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از ظهر امروز جمعه 22 مرداد در کیلومتر 138 آزاد راه تبریز ـ زنجان، واژگونی خودروی سواری پژو، فوت سه نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه در ساعت 15 و 40 دقیقه به اپراتوری اورژانس 115 چاراویماق پایگاه های بارگاه و قویون قشلاق و همچنین امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین های اعزامی مرگ دو تن را در محل تائید و 5 تن از مصدومین حادثه را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان  انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی اضافه کرد: یکی از مصدومین حادثه به علت شدت مصدومیت نیز در بیمارستان فوت کرد.

حسینقلی‌زاده یادآور شد: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته‌ها را دربرمی‌گیرد و در این حوادث واژگونی ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد، که مطمئناً با رعایت  موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار