4فیلم ایرج نوذری درباره سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۲۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 09 August 2016

بازیگر سینما کشور از ساخت 4فیلم سینمایی و تلویزیونی در سیستان وبلوچستان برای به تصویر کشیدن زندگی مردم این منطقه و واقعیت های تاریخ این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه سیستان وبلوچستان، ایرج نوذری در برنامه زنده از هامون تا مكران که به مدت 10 شب به مناسبت دهه کرامت به صورت مستقیم از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی روی آنتن شبکه استانی هامون می رود با بیان اینکه برای ساخت این 4فیلم به دنبال پشتیبان مالی است اظهار کرد: این 4 فیلم برای تفریح نمی شود بلکه اگر درست ساخته شود از نظر گیشه می تواند موفق وحرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره براینکه سیستان هوا ندارد تصریح کرد: من هر وقت به استان سيستان و بلوچستان سفر مي كنم بغض تمام وجودم را مي گيرد خاك این استان خاك غريبه نيست و گوشه اي از خاك ايران است چرا کسی به فکر مردم این منطقه نیست؟

بازيگر سينما و تلويزيون خاطر نشان کرد: سيستان و بلوچستان به دليل نداشتن بزرگراه و عدم جاده كشي در آن بالاترين آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است و همچنین شرایط برخورداری از گاز در این استان به نحوی است که باید برای تهیه آن کپسول گاز را بر دوش از این خیابان به آن خیابان برد.

نوذري با انتقاد به قول های بی اساس برخی مسئولان گفت: برخي از مسئولان براي عمران و توسعه استان قول مي دهد ولي عمل نمي كنند که این خود باعث مهاجرت مردم سیستان وبلوچستان به دیگر نقاط کشور می شود.

وی در خصوص مهمانوازي مردم و امنیت این استان عنوان کرد: وقتی قصد سفر به این استان را میکنم اطرافیان سفارش می کنند مواظب خودت باش به خداوند آرامش و امنيتي كه در زاهدان وجود دارد در خيلي از شهرهاي كشورمان نیست.

این بازیگر ادامه داد: من واقعيت هاي اين استان را گفتم ، اين گونه بی توجهی ها در حد و اندازه لياقت مردم سيستان و بلوچستان نيست .

وی افزود: یکی از اصیل ترین، نجیب ترین و با محبت ترین مردمی که دیده ام مردم سیستان و بلوچستان هستند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار