برگزاری همایش بین المللی بزرگداشت شهدای مدافع حرم در قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از برگزاری همایش بین المللی بزرگداشت شهدای مدافع حرم ۲۵ شهریور ماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، ایوب رحیمی ظهر امروز (16 مرداد) در جلسه هماهنگی همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: پیشنهادی در کشور بود که از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شود که برای برگزاری این همایش در قزوین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردیم که ایشان با این بحث موافقت کردند.

 

وی ادامه داد: از 31 استان کشور یک خانواده به نمایندگی از سایر خانواده های شهدای مدافع حرم دعوت و از آنها تجلیل می شود که نماینده ولی فقیه در استان فرمودند این همایش را به صورت بین المللی برگزار کنیم و از سایر کشورها مانند عراق، افغانساتان، پاکستان و سوری ها هم خانواده های شهدای مدافع حرم دعوت شوند و مورد تجلیل قرار گیرند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: همچنین در این خصوص با استاندار هم دیداری داشتیم و ایشان از برگزاری این مراسم استقبال کردند و در واقع همه کسانی که دلسوزان این نظام هستند از شنیدن این موضوع خوشحال می شوند.

 

وی عنوان کرد: البته سپاه قدس و سپاه استان قزوین هماهنگی لازم را در این خصوص داشتند و مهمترین موضوع که بحث جابه جایی این خانواده ها است توسط این مجموعه انجام می شود و بحث دیگر اسکان این خانواده ها در استان است که اگر بتوانیم بهتر است این اسکان را به شکل متمرکز در یک مکان داشته باشیم و در غیر این صورت با رعایت احترام در نقاط مختلف بحث اسکان انجام شود.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: در بحث پذیرایی هم خدمات لازم باید ارائه شود و مهمترین نکته ای که باید مورد توجه باشد رعایت عزت، احترام و ادب است بحث دیگر تبلیغات شهری است که بهتر است تمثال مبارک این شهدا در سطح شهر به نمایش گذاشته شود و باید بکوشیم تا این برنامه به خوبی برگزار و میهمانان با خاطر خوشی استان قزوین را ترک کنند.

 

وی تأکید کرد: ان شاالله این مراسم را به گونه ای برگزار کنیم که الگو و نمونه شود برای سایر استان های کشور، بنابراین دستگاه های اجرایی هرچه می توانند و امکان دارند برای عزت ایران و ارج نهادن به خانواده شهدا کمک کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: چند کمیته شامل کمیته های اسکان، حمل و نقل، تبلیغات و امنیت و انتظامات برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است و ان شاالله مراسم روز 25 شهریور ماه در قزوین برگزار می شود.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم نمایندگان دستگاه های اجرایی پیشنهادات خود رابرای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار