تامين آب آشاميدني 20 روستاي اشكذر با افتتاح يك مجتمع آبرساني

کد خبر: ۲۷۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 02 August 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل آبفار یزد از آغاز عملیات اجرایی با اشاره به بهره‌برداري مجتمع امام حسین(ع) شهرستان اشکذر، از آغاز عمليات اجرايي طرح تامين آب شرب روستاي مبارکه شهرستان بافق خبر داد .

"محمد فاتحی" گفت: طرح تامین آب آشامیدنی مجتمع امام حسین(ع) بخش خضرآباد در شهرستان اشكذر با حجم عملیاتی 91 کیلومتر خط انتقال، 25 کیلومتر شبکه توزیع، 19 عدد مخزن با حجم 800 متر مکعب، 13 عدد ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 130 لیتر در ثانیه به بهره‌برداری رسید .

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد ریال، تعداد 20 روستا با جمعیت چهار هزار و 99 نفر را تحت پوشش قرار داده است .

فاتحي همچنین در ادامه تصریح کرد: از دیگر طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود،  پروژه تامین آب آشامیدنی مبارکه شهرستان بافق است .

اين مسئول در این باره اظهار كرد: حجم عملیاتی این طرح نيز شامل 14.4 کیلومتر خط انتقال ، 17 کیلومتر شبکه توزیع، دو باب مخزن با ظرفیت دو هزار و 100 متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه است.

وي همچنین اظهار كرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال ، تعداد 7 روستا و چهار هزار و 438 نفر جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار مي‌دهد .

فاتحی در پایان هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین و انتقال آب پایدار، سالم و بهداشتی و توزیع عادلانه آب به روستاهای تحت پوشش عنوان كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار