به بهانه درخشش مهدی طارمی؛

می‌توان ارزان خرید و سود برد

پرسپولیس امروز همه اتفاقاتش حاشیه نیست. همه پرسپولیس ناکامی و شکست نیست. قرارداد ۱۵۰ میلیون تومانی این جوان بوشهری به اندازه کافی تعجب‌برانگیز بود اما اینکه طارمی فقط و فقط ۹۰ میلیون تومان در این فصل دریافتی داشته باشد واقعاً شوکه‌کننده است!
کد خبر: ۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 22 April 2015
تابناک بوشهر: به گواه آمار، مهدي طارمي ۲۳ بازي در ليگ ‌برتر و ۴ بازي هم در ليگ قهرمانان آسيا در تركيب پرسپوليس به ميدان رفته است. اين جوان با‌ وجود آنكه اغلب بازيكن تعويضي بوده اما ۵ گل در ليگ ‌برتر به ثمر رسانده و در ۴ بازي آسيايي يك گل و يك پاس گل داده و يك پنالتي نيز براي تيمش گرفته است.

با ‌توجه به دريافتي ۹۰ ميليون توماني از باشگاه پرسپوليس مهدي طارمي براي هر بازي تيمش رقمي معادل ۳ ميليون تومان گرفته است.اين در حالي است كه برخي بازيكنان كنوني پرسپوليس بالاي ۸۰۰ ميليون و نزديك به يك ميليارد تومان قرارداد دارند و چند برابر طارمي هم دريافتي داشته‌اند اما يك دهم اين جوان مستعد هم براي سرخپوشان كارايي نداشته‌اند. اين آمار حكايت از آن دارد كه لزوماً بازيكنان گرانقيمت براي تيم‌ها كار‌ساز نيستند.

مي‌شود بازيكن جوان و مستعد با قيمت زير ۲۰۰ ميليون تومان هم خريد اما چند برابر ستاره‌ها از او كار كشيد. مهدي طارمي مشتي نمونه خروار استعداد‌هاي ايراني است كه به دليل عدم شجاعت مربيان ليگ‌ برتري، نفوذ دلالان و واسطه‌ها در فوتبال و دلسردي سازنده‌ها محلي براي ارائه توانايي‌هاي خود پيدا نمي‌كنند. تصورش را بكنيد به جاي علي دايي يك مربي ديگر اول فصل سرمربي پرسپوليس بود يا اينكه مهدي طارمي كسي را نداشت تا او را به آقاي گل جهان معرفي كند، آنگاه چه اتفاقي مي‌افتاد؟

منبع؛ خبر ورزشی

شايد مهدي طارمي امروز به جاي درخشش در تركيب پرسپوليس، همچنان در ايرانجوان بوشهر توپ مي‌زد، جواني كه ارزان خريداري شد اما بدون ادعا از گران‌ترين بازيكنان پرسپوليس هم كارايي بيشتري داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار