بخش خصوصی در سرعین هتل ۵ ستاره می‌سازد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: بخش خصوصی در سرعین هتل ۵ ستاره می‌سازد.
کد خبر: ۲۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 17 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، غلامحسین حسینی ظهر امروز در بازدید از مناطق گردشگری شهرستان سرعین اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی شرکت توسعه گردشگری ایران سرمایه‌گذاری در حوزه آب‌درمانی و هتل 5 ستاره است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، هتل 5 ستاره در شهرستان سرعین راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه طلایه‌داران شهرستان سرعین از سال 86 عملیات اجرایی آن شروع‌ شده بود، گفت: این پروژه به دلیل مشکلاتی متوقف مانده بود که در این زمینه یک سال است برنامه‌ریزی برای حل این مشکلات توسط شرکت توسعه گردشگری ایران و طلایه‌داران انجام‌شده و به‌ احتمال‌ قوی عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهرستان سرعین آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بیان کرد: جلسات مختلفی با هیئت‌مدیره شرکت طلایه‌داران و استاندار اردبیل در مورد راه‌اندازی آب‌درمانی مدرن طلایه‌داران در شهرستان سرعین انجام‌ شده است و در این زمینه هیئت و محققانی از کشور اتریش برای بررسی وضعیت آب‌درمانی سرعین به این شهر آمده‌اند که مذاکرات انجام‌شده با این هیئت برای تأثیر درمانی آب‌های گرم سرعین مثبت بوده است.

حسینی افزود: برای تکمیل پروژه مجتمع آب‌درمانی طلایه‌داران سرعین 100 میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه با 4 فاز و در مدت 40 ماه به بهره‌برداری می‌رسد که شامل آب‌درمانی مدرن، مجتمع تجاری و هتل 5 ستاره و دیگر امکانات نوین و مدرن جهانی است.

وی تصریح کرد: متأسفانه خاصیت درمانی آب‌های گرم سرعین 2 یا 3 مورد بوده و در این در حالی است که خاصیت درمانی آب‌های گرم کشورهای اروپایی بیش از 20 مورد است که درصدد هستیم با حضور دانشمندان و محققان اتریشی و با راه‌اندازی آب‌درمانی مدرن طلایه‌داران خاصیت درمانی آب‌های گرم سرعین را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، طب سنتی با استفاده از آب‌درمانی‌های منطقه انجام شود چرا که امروزه درمان بسیاری از بیماری‌ها با آبگرم‌های مدرن از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که مهم‌ترین اهداف شرکت توسعه گردشگری ایران ایجاد تنوع درمانی با استفاده از آب‌های گرم موجود در سرعین است.

سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به شهرستان مشگین‌شهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه آب‌های معدنی و گرم است، بیان کرد: نگاه شرکت توسعه گردشگری ایران استانی بوده و سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر برای احیای آب‌های درمانی نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است و ما در این زمینه می‌توانیم تصمیمات مهمی را اتخاذ کنیم.

حسینی تصریح کرد: استان اردبیل، به‌ویژه شهرستان سرعین ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد که باید با راه‌اندازی آب‌درمانی‌های مدرن آمار گردشگران خارجی را در منطقه افزایش دهیم چرا که ورود گردشگران خارجی می‌تواند برای توسعه اقتصادی منطقه بسیار مناسب باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 40 پروژه نیمه‌تمام شرکت توسعه گردشگری ایران وجود دارد که در یک سال گذشته تکلیف 8 مورد از این پروژه‌ها مشخص‌ شده و برای تکمیل پروژه‌های دیگر نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار