عرض کم جاده علت واژگونی اتوبوس بندرلنگه

رییس پلیس راه استان هرمزگان گفت: یکی از دلایل واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بندرلنگه- پارسیان هرمزگان را می‌توان عرض کم جاده و عدم وجود تابلوی اعلائم راهنمایی و رانندگی "وجود پیچ در مسیر جاده" دانست اما دیگر علت‌های این حادثه در دست بررسی است.
کد خبر: ۲۶۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی اسفندانی واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بندرلنگه- پارسیان هرمزگان، گفت: این حادثه ساعت حدودا دو بامداد امروز حوالی بندر لنگه (بوالعسگر) به وقوع پیوسته که یکی از دلایل این حادثه عرض کم جاده و نبود تابلوی وجود پیچ در مسیر جاده بوده اما دیگر علت‌های این حادثه در دست بررسی است.
 
اسفندانی اضافه کرد: باید سرعت راننده اتوبوس در زمان حادثه نیز از طریق دستگاه GPS بررسی شود تا مشخص شود که سرعت غیر‌مجاز نیز از علت‌های این حادثه بوده یا خیر.
 
وی در خصوص تعداد مجروحین واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بندرلنگه- پارسیان هرمزگان، گفت: بر اثر این حادثه یک مسافر جان خود را از دست داد اما اینکه گفته می شود این حادثه 42 نفر مصدوم داشته اشتباه است و تنها چهار مجروح این حادثه در بیمارستان های استان تحت مراقبت هستند.
 
رییس پلیس راه استان هرمزگان  افزود: اکثر مسافران این اتوبوس خدا را شکر خسارات چندانی ندیده‌اند و به صورت سرپایی مداوا شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار