اجرای بیش از 100 برنامه در دهه مبارک فجر در لارستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از سوی این ناحیه بیش از 100 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 03 February 2015
پاسدار امیر جاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: برگزاری روزانه برنامه‌های مختلف از سوی بسیج ادارات، کارخانه‌ها، اصناف، مساجد، مدارس، محلات شامل دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، آسیب‌شناسی ماهواره در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های این ناحیه در لارستان است.
وی افزود: اردوی میدانی و بازخوانی وقایع انقلاب، برنامه‌های خاطره‌گویی، برگزاری نمایشگاه‌های پوستر و عکس انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، دیدار با امام‌جمعه و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و حضور گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و ورزشی از اهم برنامه‌های اجرایی امسال است.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که از رهبر کبیر انقلاب آموخته‌ایم و استمرار آن را در قالب رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با روحیه بسیجی در جامعه نهادینه کنیم. جاهدی بیان کرد: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی که وارد سی‌ و‌ هفتمین سال آن می‌شویم اندیشه‌های نو و مترقی امام راحل برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نمایان‌تر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضرت امام برای قدرت‌های سلطه‌گر غرب و شرق هیچ ارزشی قائل نبودند، یادآور شد: امام راحل با تکیه‌بر قدرت ایمان و مردم توانست ایران اسلامی را به قله‌های افتخار برساند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان اضافه کرد: دستیابی ایران اسلامی به فناوری‌های علمی روز دنیا به‌ویژه هوافضا و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نقطه عطف دیگری در افتخارات این کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار