آغاز مسابقات دانش‌آموزی قرآن و مفاهیم اسلامی در اقلید

مدیر آموزش‌وپرورش اقلید از آغاز مسابقات دانش‌آموزی قرآن و مفاهیم اسلامی با حضور یک‌هزار و 800 دانش‌آموز دختر و پسر و پایان آن در 16 بهمن‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ 03 February 2015
مجید مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید در حاشیه آغاز مسابقات دانش‌آموزی قرآن و مفاهیم اسلامی بابیان اینکه قرآن مایه رحمت و خیر بشر و راهنمای زندگی اندیشمندانه و معنوی انسان است اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در بین گروه‌های مختلف جامعه گامی مؤثر در مهجوریت‌زدایی قرآن محسوب می‌شود.
وی قرآن را راه نجات انسان‌ها دانست و افزود: قرآن برنامه‌ای عملی و راهکار اجرایی مناسبی است که تمام اصول و مقررات زندگی فردی و اجتماعی انسان را شامل می‌شود. مدیر آموزش‌وپرورش اقلید به حضور یک‌هزار و 800 دانش‌آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در مسابقات دانش‌آموزی قرآن و مفاهیم اسلامی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: نفرات برتر مقاطع متوسطه اول و دوم برای شرکت در مسابقات قرآن و مفاهیم اسلامی 14 گانه که 23 و 24 اسفندماه امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.
 مسعودی در پایان سخنان خود بیان داشت: این دانش‌آموزان تا 16 بهمن‌ماه جاری در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی در دو مرحله کتبی و شفاهی و در شش حوزه امتحانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار