اختصاص 150 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی در یوم الرغائب

کد خبر: ۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 21 April 2015

 مدیرعامل شرکت  واحد اتوبوسراني تبريز و حومه باگرامیداشت  فرارسيدن ماه رجب  از خدمات رسانی گسترده این شرکت در یوم الرغائب (نخستين پنجشنبه ماه رجب) خبرداد .

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز به نقل از شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه شمس الله فیروزیان با اعلام این  مطلب گفت: با برنامه ریزی و ساماندهی مناسب و تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب  ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرامستانهای شهر و همچنین با نظارت و کنترل عوامل اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی وانتظامی، خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در یوم الرغایب ارائه خواهد شد.

وی گفت : شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص بیش از 150 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از آغازین روز پنجشنبه سوم اردیبهشت جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و با همکاری پلیس راهور نیز همانند سنوات گذشته زمینه مناسب برای روان بودن ترافیک در سطح شهر و عبور و مرور آسان وسایل نقلیه عمومی میسر خواهد شد.  

فیروزیان در ادامه اظهار داشت: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در روز جمعه، چهارم اردیبهشت نیز به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرمستانها انجام خواهد گرفت و شهروندان عزیز در روز جمعه نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوسهای تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه در پایان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با تمام توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی بشرح ذیل  در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود:

-  مسیر گلزار شهدای وادی رحمت : حرکت اتوبوسها از ابتدای پایانه شهیدمحققی ضلع غربی با استفاده از اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت

- آرامستان ملک: حرکت اتوبوسها از پایانه پل قاری از طریق اتوبوسهای مسیر 121 شهید رجایی

- آرامستان ستارخان: حرکت اتوبوسها از پایانه ارتش شمالی از طریق اتوبوسهای مسیر 125ثقه الاسلام شمالی و 118 سربازشهید-شهید اصمعی

- آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوسها از پایانه شهید محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 102 شهید منتظری

- آرامستان امامیه: حرکت اتوبوسها از پایانه شهیدمحققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 104 مشروطه

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار