افزایش 92درصدی کشف مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف ۵ تن موادمخدر صنعتی و سنتی طی سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 21 April 2015

 فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در فروردین امسال افزود: نسبت به مدت مشابه پارسال ، ۹۲ درصد افزایش کشف داشته ایم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سردار مهدیان نسب در شورای مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه نسبت به سال ۹۲  این میزان ، ۳۳ درصد افزایش داشته است افزود: استان همدان در بین استان های همطراز خود رتبه برتر کشف و ضبط مواد مخدر را به دست آورده است .

وی با بیان اینکه ۱۸ اولویت برای سال ۹۴ هدف گذاری شده است، تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم امسال ، مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر بارویکرد دستگیری و پاکسازی نقاط آلوده است .

مهدیان نسب با بیان اینکه پارسال ۱۰ نقطه محل تجمع معتادان پاکسازی شده است ادامه داد: هم اکنون ۵۰ نقطه آلوده در استان شناسایی شده است که ۲۱ نقطه مربوط به شهرستان همدان است که تلاش می کنیم امسال تمام نقاط آلوده را پاکسازی کنیم .

وی با اشاره به کشف ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در فروردین امسال افزود: نسبت به مدت مشابه پارسال ، ۹۲ درصد افزایش کشف داشته ایم .

مهدیان نسب از دستگیری هزار و ۶ معتاد ولگرد و معرفی به مراکز ترک اعتیاد طی یک ماه اخیر و خبر داد و گفت: امسال جلسات آموزشی با عنوان نشست همدلی را برای خانواده های معتادان برگزار خواهیم کرد تا خانواده ها هم به درمان معتادان کمک کنند.

استاندار هم با بیان اینکه دشمنان از همه ی گزینه های خود علیه ایران ناامید شده اند گفت: دسیسه دشمنان گرفتار کردن جوانان کشور به موادمخدر است .

نیکبخت یکی از مهمترین دلایل اعتیاد را بیکاری دانست و گفت: باید سعی شود برای اشتغال جوانان و کسانی که از اعتیاد رهایی یافته اند تدبیری اندیشیده شود.

وی یکی از مهمترین راه های مبارزه با موادمخدر را وجود همدلی و همزبانی بین دولت و مردم عنوان کردو گفت: در صورت حمایت مردم از دولت می توان با موادمخدر مبارزه کرد.

وی شعار امسال را نقشه راهی برای توسعه کشور عنوان کرد و ادامه داد: ما به مردم اعتماد داریم و برای ایجاد اعتماد مردم نسبت به دولت نیاز به سلامت و صداقت در گفتار است .

.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار