حوزویان در مدرسه فیضیه قم حمله عربستان به یمن را محکوم کردند

تجمع گسترده حوزویان در محکومیت حمله عربستان سعودی به کشور یمن، روز دوشنبه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 20 April 2015
به گزارش تابناک قم، در این تجمع با شکوه که با حضور گسترده طلاب، فضلا، اساتید حوزه علمیه و مردم انقلابی شهر مقدس قم در محوطه مدرسه فیضیه برگزار شد تجاوز وحشیانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم کشور یمن محکوم شد.

شرکت کنندگان در این تجمع ضمن در دست داشتن تمثال های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، پرچم های کشور یمن را نیز در دست داشتند و در محکومیت تجاوز ظالمانه رژیم آل سعود شعار سر دادند.

جنبش انصار الله جنبش حزب الله است، سعودی بی حیا عامل استکبار است، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس از جمله شعارهایی بود که توسط تجمع کنندگان سر داده شدند.

آیات سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه علمیه، حجت الاسلام سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی و احمد امیر آبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این تجمع گسترده حضور داشتند.

در این تجمع که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شده بود آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه خبرگان رهبری سخنرانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار