بازگشایی خیابان جدید در کوی آزادگان بندرعباس

شهردار منطقه 2 شهرداری بندرعباس از بازگشایی یک خیابان جدید در کوی آزادگان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، افشین مظهری با اشاره به بازگشایى خیابان جدید در کوی آزادگان اظهار کرد: این اقدام به منظور بالا بردن سطح خدمات به شهروندان در دست اقدام قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه بازگشایی این خیابان می‌تواند در توسعه محله و منطقه مورد نظر مؤثر و نقطه عطفی برای رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه باشد، افزود: بازگشایی خیابان‌های جدید یک اقدام مؤثر در راستای احیای بافت‌های فرسوده و ناایمن است.
 
شهردار منطقه 2 بندرعباس با تأکید بر اینکه پروژه‌های بازگشایی معابر جدید برای شهرداری یکی از موضوعات پرهزینه و دشوار است، خاطرنشان کرد: بازگشایی خیابان‌های جدید یکی از سیاست‌های مهم شهرداری بندرعباس از سال گذشته تاکنون بوده که در حال تداوم این روند هستیم.
 
مظهری با بیان اینکه توافق کامل و جلب رضایت شهروندان و صاحبان املاک در مسیر از مهم‌ترین مسائل در اجرای پروژه‌های بازگشایی است، گفت: بازگشایی و احداث خیابان جدید آزادگان(آزادگان 29) در دو فاز در حال انجام است که فاز اول آن به طول 250 متر و عرض 30 متر و فاز دوم آن به طول 390 متر و عرض 18 متر است.
 
وی با بیان اینکه هر دو فاز این پروژه به صورت همزمان در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: عملیات بازگشایی و احداث این خیابان طی یک ماه آینده به اتمام می‌رسد که بالغ بر 25 میلیارد ریال اعتبار، صرف آن شده است.
 
شهردار منطقه 2 بندرعباس با اشاره به تملک 22 ملک برای اجرای هر دو فاز این پروژه، گفت: از این میزان 8 میلیارد ریال برای احداث معبر جدید و 17 میلیارد ریال نیز هزینه صرف تملک املاک در مسیر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار