قهرمانی تاکید کرد:

لزوم امحاء تابلوهای غیر استاندارد و زوائد بصری در مسیر راهپیمایی روز قدس

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم امحاء تابلوهای غیر استاندارد و زوائد بصری در مسیر راهپیمایی روز قدس در کلانشهر کرج تاکید کرد و اذعان داشت: این امر با توجه به انعکاس تصویری حضور گسترده مردم در راهپیمایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۲۵۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 03 July 2016

مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و چشم دشمنان به برگزاری این روز باشکوه خیره شده است؛ از این رو برگزاری به نحو احسن و رعایت تمام شئونات و موازین در این روز ضروری است.

وی تاکید داشت: امروز ايران اسلامي با هدايت و زعامت حكيمانه مقام معظم رهبري به گونه اي ظهور و بروز يافته كه از يكسو مناسبات و معادلات قدرتهاي جهاني را به هم ريخته و از سوي ديگر الهام بخش حركت نوين بيداري اسلامي در منطقه شده است و چشم دشمنان به این روز بزرگ است تا به بهانه های کوچک به انتقادات بزرگ بپردازند و مسولین خدمت رسان در شهر باید با ایجاد فضای مناسب از سخن پراکنی های دشمنان بکاهند.

این عضو شورا یادآور شد: شست و شو و حذف زوائد فیزیکی خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی، لایروبی انهار خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی ،شست و شو و پاک سازی جداره ها و المان ها و تابلوهای ترافیکی ،رفع سد معبر مصالح و جلوگیری از تخلیه دپوی مصالح از جمله برنامه هایی است که شهرداری باید در این حوزه اقدام نماید.

وی گفت: در راستای تکریم همشهریان و زوره داران غیور کلانشهر کرج ارائه خدمات در بهبود سیما منظر شهری ، پاکسازی تابلوهای زائد صورت پذیرد تا در انعکاس اخبار در رسانه های تصویری، آشفتگی شهر غالب نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار