شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

حملات عربستان به یمن، صلح و ثبات منطقه را به خطر انداخته است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای، ضمن محکوم کردن حملات عربستان سعودی به کشور یمن، این حملات را موجب به خطر افتادن صلح و ثبات منطقه دانست.
کد خبر: ۲۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک قم، در این اطلاعیه آمده است: نقض ابتدایی ترین حقوق بین الملل و حملات ددمنشانه ائتلاف زبون جمعی از سران مرتجع کشورهای عربی مجری سیاست های شیطانی استکباری- صهیونیستی به سرکردگی آل سعود خبیث به مردم ستمدیده و نجیب یمن، وضعیت بحرانی در آستانه تبدیل شدن به فاجعه دلخراش نسل کشی همراه با تخریب و ویرانی رذیلانه بیمارستان ها، مدارس و دیگر زیرساخت های این کشور محروم را موجب شده است. 

در این اطلاعیه تصریح شده است: جنایات جنگی که تداعی کننده حملات سبعانه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیست علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه بوده و با به خطر انداختن صلح و ثبات در منطقه، قلب هر انسان شریف و آزادی خواه را جریحه دار و محکومیت تهاجم صورت گرفته را به وظیفه ای انسانی، اخلاقی و دینی مبدل ساخته است. 

در این اطلاعیه از تمامی عزیزانی که با نوعدوستی و احساس تکلیف دینی، مجدانه پیگیر مراسم دربرگیرنده حمایت از مردم تحت ستم یمن و ابراز نفرت و انزجار عمومی از جنایت ضدبشری آل سعود سلطه طلب و هم پیمانان منطقه ای استکبار پلید و صهیونیست غاصب همراه با سکوت خفت بار مجامع بین المللی مدعی دروغین امنیت و حقوق بشر در یمن بودند، قدردانی شده است. 

این اطلاعیه ادامه یافته است: ساعت 11 و 30 دقیقه روز دوشنبه هفته جاری، 31 فروردین ماه، تجمع باشکوه اقشار مردم شریف و متدین قم خاصه فضلا و طلاب گرانقدر علوم دینی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در پایگاه علم و فقاهت، مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: تظاهراتی خیابانی نیز بعد از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه، چهارم اردیبهشت ماه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهارراه شهدا برپا خواهد شد و در همین رابطه از آحاد امت حزب الله به شرکت پرشور در این مراسم دینی و انقلابی دعوت به عمل می آید. 

عربستان سعودی از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه ششم فروردین ماه جاری به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن، اقدام به بمباران گسترده این کشور کرد که بر اثر آن تاکنون دهها زن و کودک بیگناه جان باختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار