آیین تجلیل از شهیدان هسته ای در قم برگزار شد

آیین تجلیل از شهیدان هسته ای بویژه شهید مصطفی احمدی روشن، عصر یکشنبه با حضور جمعی از دانشجویان، استادان و خانواده معظم شهیدان در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک قم، در این مراسم محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رحیم احمدی‌روشن پدر شهید هسته‌ای کشورمان و مصطفی احمدی‌روشن سخنرانی کردند.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به مقام شامخ شهدا نزد پروردگار، اظهار داشت: شهید احمدی روشن و همه شهیدان انقلاب اسلامی طبق فرموده قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند.

رحیم احمدی روشن ضمن قدردانی از دانشجویان و جوانان کشور به خاطر توجه و علاقه آنها به دانش هسته ای، تصریح کرد: پس از به شهادت رسیدن مصطفی احمدی روشن تعداد هزاران نفر از دانشجویان کشور در رشته های مختلف، رشته تحصیلی خود را تغییر داده و به فیزیک هسته ای روی آوردند.

این پدر شهید با اشاره به توطئه های استکبار جهانی بر علیه کشور، نظام اسلامی و ملت ایران، اظهار داشت: مکر و حیله دشمنان نظام اسلامی برای همه مردم ایران آشکار شده و دیگر همه مردم با ترفندها و توطئه های دشمن آگاهی کامل دارند.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران به حقوق هسته ای خود واقف هستند، تصریح کرد: مسوولان باید به هیچ وجه از مسیری که در راستای احقاق مردم ایران در پیش گرفته اند، عقب نشینی نکنند.

در ادامه با اهدای لوحی از سوی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم، از پدر این شهید هسته‌ای ایران تجلیل شد.

این لوح با حضور آخوندی رئیس دانشگاه صنعتی قم و جمعی دیگر از مسئولان این دانشگاه به احمدی روشن اهدا شد.

از نکات جالب توجه در این مراسم، زیارت از راه دور اباعبدالله الحسین (ع) دانشجویان بود که همگی با ندای «لیک یا حسین (ع)» این کار را انجام دادند.

این آیین به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم ترتیب یافته بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار