برگزاری اعتکاف در ۱۵۰ مسجد استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال نیز تلاش داریم اعتکاف با کیفیت بالایی برگزار شود، برنامه‌ریزی مناسبی خواهیم داشت تا زمینه حضور اقشار مختلف مردم در این آئین فراهم شود.
کد خبر: ۲۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 18 April 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر شنبه در نشست ستاد شئون فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضوری گسترده و پرشور دارند و بسیاری از برنامه‌های مذهبی به صورت مردمی برگزار می شود.

وی با تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بوشهر، افزود: سال گذشته مراسم اعتکاف در ۱۵۸ مسجد استان بوشهر برگزار شد که بیش از ۱۱ هزار نفر در این آئین شرکت کردند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر شنبه در نشست ستاد شئون فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضوری گسترده و پرشور دارند و بسیاری از برنامه‌های مذهبی به صورت مردمی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: امسال نیز تلاش داریم اعتکاف با کیفیت بالایی برگزار شود، برنامه‌ریزی مناسبی خواهیم داشت تا زمینه حضور اقشار مختلف مردم در این آئین فراهم شود.

وی با بیان اینکه با همت مردم اعتکاف امسال به بهترین صورت برگزار خواهد شد، اضافه کرد: اعتکاف امسال در ۱۵۰ مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود.


مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این آئین به برنامه‌ریزی دشمنان برای سست کردن اعتقادات جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان برنامه‌های مختلفی برای اقشار مختلف به ویژه جوانان ما دارند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام حسین رزمجو بر لزوم تلاش و برنامه‌ریزی برای تقویت اعتقادات مردم در برنامه‌های مردمی و به ویژه اعتکاف تاکید کرد و افزود: باید از متخصصان برای تقویت ریشه‌های اعتقادی به خوبی استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار