انتقاد از دولت پذیرفته نیست

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد از دولت در زمینه مذاکرات هسته ای مورد قبول نمایندگان مجلس نیست.
کد خبر: ۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 17 April 2015
به گزارش ایرنا ، جلیل جعفری بنه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: با توجه به تلاش تیم مذاکرات هسته ای و دستیابی به موفقیت هایی در این مذاکرات انتقادهای مطرح شده از سوی افراد و جناح های مختلف داخلی برای بیشتر نمایندگان مجلس پذیرفته نیست.

وی گفت: فعالیت های دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی قابل قبول بوده و انتقادهای صورت گرفته از دولت فاقد دلیل و مبنای محکم است.

وی با قدردانی از دولت دکتر روحانی در تلاش برای حل مشکلات مردم و پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات هسته ای با فعالیت های صحیح تیم مذاکره کننده اظهار کرد: در وضعیت فعلی کشور و برای دستیابی به اهداف دولت در حل مشکل معیشتی مردم دولت و ملت نیازمند وحدت هستند.

جعفری گفت: روند مذاکرات هسته ای به خوبی پیش رفته و با توجه به تلاش دشمنان نظام اسلامی در شکست مذاکرات هر گونه اظهار نظر داخلی منتقدانه از دولت به نفع خواسته دشمن خواهد بود .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در مذاکرات هسته ای نه تنها چیزی را از دست نداده و فعالیت های صلح آمیز هسته ای را حفظ کرده ایم بلکه با فشار بر روی طرف مقابل و صدور بیانیه اخیر در لوزان سوئیس به اهداف خود برای لغو تحریم های خارجی و حل مشکل اقتصادی کشور بسیارنزدیک شده ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس افزود: با رسیدن به توافق نهایی درمذاکرات با گروه

5+1 در آینده نزدیک دولت بر مشکلات اقتصادی غلبه کرده و کشور بر روی ریل حل مشکلات معیشتی مردم حرکت خواهد کرد.

وی با بیان این که در سال جاری بیشتر وقت نمایندگان مجلس و دولت برای تدوین برنامه ششم توسعه کشور صرف خواهد شد گفت: تاکید مقام معظم رهبری در تدوین برنامه ششم توسعه کشور حرکت در چهار محور اقتصاد ، فرهنگ ، علم و فن آوری خواهد بود.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار