تیم دوچرخه سواری گیلان مقام پنجم کشور را کسب کرد

کد خبر: ۲۳۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 28 May 2016
تیم دوچرخه سواری شهرداری توتکابن نماینده گیلان در لیگ برتر کشور عنوان پنجم را کسب کرد .

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز شنبه گفت : در پایان مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری قهرمانی باشگاه های کشور ، تیم شهرداری توتکابن موفق به کسب مقام پنجم این دوره از رقابت ها شد .

سیدایمان دلیل حیرتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این مرحله از رقابت ها که به مدت دو روز در زنجان برگزار شد ، نماینده گیلان در نهایت موفق شد رتبه خوبی را کسب کند و فاصله تیم دوچرخه سواری شهرداری توتکابن با سایر رقبای بالای جدولی نیز بسیار نزدیک است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور در سه مرحله برگزار می شود که مرحله سوم آن در شهرستان رودبار گیلان برگزار خواهد شد و با توجه به پتانسیل موجود در تیم استان گیلان و فاصه نزدیک این تیم با سایر رقبا ، امیدواریم که تیم دوچرخه سواری شهرداری توتکابن بتواند در پایان مسابقات روی سکو قرار گیرد .
وی ادامه داد : در مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قهرمانی باشگاه های کشور ، 14 تیم از استان های مختلف حضور داشتند که در زنجان با هم به رقابت پرداختند .
رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلات خاطرنشان کرد : در مرحله اول رقابت های دوچرخه سواری لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 13 تیم در تهران برگزار شده بود ، تیم دوچرخه سواری شهرداری توتکابن نماینده گیلان در مکان ششم قرار گرفته بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار