ساماندهی نشاء فروشان ملایر

کی از مشکلات و معضلات سد معبر خیابان بروجرد در فصل بهار، فروشندگان نشاء است که سد معبر منطقه(1) شهرداری در این خصوص طرح ساماندهی این فروشندگان را درخیابان بروجرد شهر در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۲۳۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 28 May 2016
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از ساماندهی نشاء فروشان ملایر خبر داد.

"امیر رضایی" در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: يکی از مشکلات و معضلات سد معبر خیابان بروجرد در فصل بهار، فروشندگان نشاء است که سد معبر منطقه(1) شهرداری در این خصوص طرح ساماندهی این فروشندگان را درخیابان بروجرد شهر در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌های کشور، هرگونه سد معبر در خیابان‌ها، معابر و پیاده‌روها تخلف محسوب شده و شهرداری‌ها موظفند با این امر به طورجدی برخورد کنند.

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری در این خصوص طرحی را به مرحله اجرا درآورده که در قالب آن نشاء فروشان خیابان شهید مصطفی خمینی، به کاروانسراي شهروند به زمینی مساحت 4000 مترمربع منتقل و در آن استقرار می‌یابند.

رضایی هدف از ساماندهی نشاء فروشان را کاهش بار ترافیکی و تردد آسان و روان شهروندان  بیان و اظهارامیدواری کرد: با اجرای این طرح زمینه جمع‌آوری دست‌فروشان مرکز شهر و مشکلات ناشی از آن فراهم شود و گامی موثر در جهت ارائه خدمات بهتر و رفاه شهروندان برداشته شود.

خرید 5 دستگاه پمپ آبکش

وی ازخريد و اضافه کردن 5 دستگاه پمپ آبكش با هزینه 10 میلیون تومانی از اعتبارات شهرداري برای مجهز کردن ایستگاه‌هاي آتش‌نشانی شهرداري ملاير خبر داد و اظهار کرد: با این هزینه و تجهیزات لازم را خریداری كرديم و نیروهای عملیاتی این اداره را با تلفیقی از تجربه و جوانی افزایش داديم.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی مجموعه‌ای است که به طور مستقیم با جان شهروندان سروکار دارد و فعالیت‌های آن شبیه حوزه‌های عمرانی نیست که اگر یک روز به تاخیر افتاد مشکلی در زندگی مردم ایجاد نشود.

رضايي ادامه داد: همچنین در زمینه خدمات شهری مهمترین فعالیت پاکیزگی شهر است اما اگر جمع‌آوری زباله یک روز به تاخیر بیفتد شاید یک معضل اجتماعی رخ دهد که با بهداشت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد اما جان مردم در این شرایط در معرض خطر قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه آتش‌نشانی باید تجهيزات كاملي داشته باشد تا شهروندان با اطمینان به آن نیاز خود را برآورده كنند، تاکید کرد: برای داشتن یک سازمان آتش‌نشانی کامل و مجهز عواملی وجود دارد که باید به صورت پیوسته و زنجیره‌وار در کنار هم وجود داشته باشند تا ارائه خدمات به صورت کامل صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار