رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت:

بارش‌هاي رگباري جديد در خراسان رضوي

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری، بارش‌های رگباری جدید سراسر خراسان رضوی را فرامی‌گیرد.
کد خبر: ۲۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 23 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، یحیی قاینی‌پور با بيان اين مطلب، اظهار كرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد بارش‌های خوبی در استان و مشهد مقدس بودیم و از انتهای هفته جاری نیز مجدد بارش‌های رگباری استان را فرامی‌گیرد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی بيان كرد: تا زمان شروع بارش‌های جدید در استان که روز چهارشنبه هفته جاری است وضعیت هوا در استان ثابت و سامانه بارشی روزهای اخیر نیز از استان و مشهد خارج می‌شود.

قاینی‌پور تصریح کرد: علاوه بر بارش‌های رگباری، پیش‌بینی وزش بادهای نسبتاً شدید نیز برای استان و مشهد‌مقدس پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشترین بارش باران در خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته در کاخک شهرستان گناباد با پنج میلی متر بارندگی گزارش شده ومیزان بارندگی در مشهد طی این مدت 1.2 میلی متر بوده است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به روند افزایش دما در 48 ساعت آینده اظهار كرد: در این مدت دما در اغلب نقاط استان خراسان رضوی به بیش از 30 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار