مدرسه‌ اتومبیلرانی در البرز راه‌اندازی می‌شود

کد خبر: ۲۳۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از راه‌اندازی مدرسه اتومبیلرانی و موتورسواری در این استان خبر داد.

اردشیر درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حال حاضر چند استان در کشورمان در رشته ورزشی مفرح و جوان‌پسند موتورسواری و اتومبیلرانی دارای قهرمانان، مربیان و ورزشکاران خوبی هستند.

وی افزود: در میان تمام استان‌های کشور، البرز قطب موتورسواری و اتومبیلرانی به شمار می‌‌آید و طی سه سال اخیر ورزشکاران البرزی به طور پیاپی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: به همین دلیل است که البرز را به عنوان قطب اصلی این رشته ورزشی می‌شناسیم، اما ما نباید به همین حد اکتفا کنیم و در صورت تعلل استان‌های دیگر از البرز جلوتر خواهند رفت.

درویش مهمترین نیازهای این رشته ورزشی در البرز را در دو بخش استعدادیابی و توسعه زیرساخت‌ها توصیف کرد و گفت: متاسفانه علیرغم جوانان با استعداد، مربیان فهمیم و مدیران پرتلاش و دلسوزی که در این رشته ورزشی داریم، از نظر امکانات و زیرساخت‌ها با کمبودهای جدی روبه‌رو هستیم.

وی بیان داشت: اگر امکانات لازم در اختیار جوانان البرزی قرار گیرد، آنها حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن در حد مسابقات آسیایی و حتی جهانی خواهند داشت.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: بنابراین امیدواریم که مسئولان توجه بیشتری به این رشته پرطرفدار و مفرح داشته و امکانات و اعتبارات لازم را فراهم کنند.

درویش ادامه داد: در بخش استعدادیابی و تربیت نسل جوان برنامه‌های ویژه‌‌ای را در دستور کار داریم که از آن جمله می‌توان به طرح راه‌اندازی نخستین مدرسه موتورسواری و اتومبیلرانی در البرز اشاره کرد.

وی گفت: فرایند اخذ مجوز و مقدمات کار انجام شده و این مدرسه در شهریور ماه سال جاری برای نخستین‌بار راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در پایان اظهار داشت: امیدواریم راه‌اندازی این مدرسه بتواند در جذب علاقه‌مندان و تربیت نسل جوان موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار