آمادگی سرمایه‌گذاران برای هتل‌سازی در شورابیل

شرکت هلدینگ سرمایه گذاری خارجی فعال در امور گردشگری و سیاحتی نسبت به احداث هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۲۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 14 April 2015
به گزارش ایرنا سرمایه گذار سوئدی در نشستی با شهردار و مسوول پیگیری حوزه استانداری اردبیل گفت: این هتل پنج ستاره با مجموعه بزرگ گردشگری ، تجاری و تفریحی پیرامون آن در دریاچه شورابیل اردبیل احداث می شود.

دکتر 'تامر عزیز' (Dr.Tamer Aziz) با تشریح برخی ابعاد و مشخصات پروژه های بزرگ گردشگری اجرا شده توسط شرکت هلدینگ سرمایه گذاری متبوع خود در کشورهایی از جمله ترکیه ، عراق و حاشیه خلیج فارس افزود: شرکت هلدینگ با هدف جلب هر چه بیشتر گردشگران خارجی و داخلی به اردبیل مصمم است مجموعه گردشگری مورد نظر خود در زمینی به وسعت 50 هکتار اجرا کند.

این سرمایه گذار سوئدی ، دریاچه شورابیل را از نظر موقعیت ، زیبایی و چشم انداز بی نظیر دانست و گفت: جاذبه های طبیعی و گردشگری اردبیل به رغم پتانسیل های فراوان موجود بکر و بلا استفاده مانده است.

او اظهار کرد: مجموعه گردشگری مد نظر برای احداث در جوار این دریاچه مجموعه ای کامل را در بر می گیرد که شامل هتل پنج ستاره ، هتل بیمارستان ، مرکز خرید ، تفریحات آبی و هوایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل ، شهردار اردبیل نیز در این نشست از تصمیم شرکت هلدینگ سرمایه گذاری خارجی برای احداث هتل پنج ستاره و مجموعه گردشگری پیرامون آن در اردبیل به تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل پرداخت.

صدیف بدری افزود: احداث هتل پنج ستاره در اردبیل یکی از نیازهای دیرینه این شهر است.

او گفت: شهرداری اردبیل برای جبران خلاء موجود در عرصه صنعت گردشگری استان از سرمایه گذارانی که در زمینه احداث هتل پنج ستاره در اردبیل قصد فعالیت داشته باشند حمایت می کند.

وی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با واگذاری زمین مورد نیاز و پروانه ساخت رایگان از این اقدام حمایت خواهد کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار