اجرای اقتصاد مقاومتی بدون حمایت از تولید محقق نمی‌شود

کد خبر: ۲۳۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 May 2016


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی بدون حمایت از تولید محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های امسال تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و کارشناسی شده را در این راستا انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و صنعت است که باید در این راستا گام‌های محکمی را برداریم.

نماینده مردم کرج تأکید کرد: هم اکنون در استان البرز 3500 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های این صنایع به سمت دستیابی به اقتصاد مقاومتی پیش رفت.

کولیوند افزود: البته برخی از این واحدها هم اکنون به صورت نیمه فعال و تعطیل درآمده است که باید تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی و فعالیت مجدد این واحدها انجام دهیم.

وی تأکید کرد: عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتر است لذا باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق شعار امسال استفاده کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان البرز دارای مراکز علمی بسیاری است لذا باید با استفاده از توان نیروهای علمی و این گونه مراکز، در پیش رفتن به اقتصاد مقاومتی از دیگر استان‌ها پیشتاز باشیم.

کولیوند در ادامه بر لزوم ورود به فاز عملیاتی راهبردهای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: حمایت از تولید و صنایع و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی مهمترین راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار