تهیه بانك اطلاعاتي كنترل شرايط بحراني استان

مديركل مديريت بحران استان اردبيل از تهيه بانك اطلاعاتي جامع به منظور كنترل شرايط بحراني در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 10 May 2016
مسعود امامي يگانه روز سه شنبه در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان گرمي با تاكيد بر لزوم آموزش نيروهاي متخصص در حوزه هاي مرتبط گفت: شناسايي خطر و پروژه هاي اولويت دار براي پيشگيري از وقوع بحران و كاهش خسارات به تفكيك شهرستان ها در حال تهيه است و اعتبارات مديريت بحران بر اساس شدت خطرپذيري و ضرورت ها پس از مشخص شدن سهم استاني، توزيع خواهد شد.
وي افزود: همه نيروهاي عضو شوراي هماهنگي بايد براي مقابله با شرايط بحراني آمادگي كامل داشته و در اين راستا تهيه بانك اطلاعاتي مدون و بروز از امكانات، تجهيزات و عوامل درگير در كنترل شرايط بحراني ضروري است.
مديركل مديريت بحران استان اردبيل بيان كرد: انسجام و تعامل بيشتر بين اعضاي شوراي هماهنگي يك ضرورت است و با توجه به تنوع مخاطرات طبيعي در كشور و به تبع آن در استان اردبيل، آموزش نيروهاي كارآمد در بخش هاي تخصصي و ارايه آموزش عمومي مي تواند نقش موثري در پيشگيري از خسارت مخاطرات طبيعي به دنبال داشته باشد.
وي همچنين توجه به صنعت بيمه به خصوص بيمه ساختمان، اماكن مسكوني و تجاري را از مهم ترين ابزارهاي جبران خسارات در بخش مسكن و كشاورزي عنوان كرد و خواستار اطلاع رساني و آگاهي بخشي در اين زمينه شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار