نماینده شرکت بزرگ نفتی اروپایی در مصاحبه با خبرنگار تابناک:

شرکت نفتی OMV در بخش نفت و گاز ایلام سرمایه گذاری خواهد کرد

تفاهم نامه ای با شرکت ملی نفت ایران برای اجرای چند پروژه مهم امضا کرده ایم که یکی از این پروژه ها در استان ایلام قرار دارد. ما از ظرفیت های بکر و بسیار غنی نفت و گاز استان ایلام اطلاع کافی داشته و در این مورد تحقیقات لازم را انجام داده ایم.ایلام دومین ذخایر نفتی کشور ایران را در خود جای داده و این مهم بهترین دلیل برای سرمایه گذاری و ورود غول های بزرگ نفتی به این استان است
کد خبر: ۲۲۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 10 May 2016
خانم ارلیش مدیر دفتر شرکت بزرگ نفتی OMV اتریش در جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به استان ایلام به خبرنگار ما گفت : تفاهم نامه ای با شرکت ملی نفت ایران برای اجرای چند پروژه مهم امضا کرده ایم که یکی از این پروژه ها در استان ایلام قرار دارد.
وی ادامه داد:  ما از ظرفیت های بکر و بسیار غنی نفت و گاز استان ایلام اطلاع کافی داشته و در این مورد تحقیقات لازم را انجام داده ایم.ایلام دومین ذخایر نفتی کشور ایران را در خود جای داده و این مهم بهترین دلیل برای سرمایه گذاری و ورود غول های بزرگ نفتی به این استان است.
رئی دفتر OMV در ادامه با تشکر از استاندار ایلام برای دعوت از آنها اظهار داشت: این اقدام استانداری ایلام اولین گام بسیار مهم برای ایجاد شرایط مساعد و در نهایت اجرای پروژه های کلان نفتی و گازی است.بدون شک تا ارتباطات اولیه برقرار نشده و طرفین شناخت کافی از یکدیگر نداشته باشند نمی توان توقع ایجاد سرمایه گذاری را داشت.
وی افزود:تمام سعی ما بر آن است تا روابط تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری خود را با ایران و خصوصاً استان ایلام افزایش دهیم.
خانم ارلیش در ادامه به توقعات شرکتهای نفتی بزرگ از طرف ایرانی اشاره کرد و گفت: مشخص شدن چهارچوب قراردادهای جدید نفتی و گازی در غالب IPC در کوتاه ترین زمان ممکن مهمترین خواسته شرکتهای بزرگ نفتی از ایران است.از طرفی طولانی بودن مسیر اخذ ویزا و کوتاه مدت بودن ویزای ایران نیز به نوعی از سرعت عمل شرکتهای اروپایی در ایران کاهش می دهد.برطرف شدن این مشکلات به سرمایه گذاری و در عین حال اجرای پروژه ها با سرعت بیشتر خواهد انجامید.
شرکت نفتی OMV اتریش یکی از غول های بزرگ نفت و گاز اروپا بوده که از سال 2001 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و در زمان تحریم ایران نیز به فعالیت خود ادامه داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار