کلنگ پروژه مرکزعرضه‌ مرغ و ماهی زده شد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کلنگ‌زنی پروژه تجمع عرضه‌کنندگان مرغ و ماهی همدان تا پایان تیرماه امسال خبر داد
کد خبر: ۲۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 14 April 2015
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کلنگ‌زنی پروژه تجمع عرضه‌کنندگان مرغ و ماهی همدان تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش فارس ؛ جواد عاشوری از اجرای دو پروژه در همدان طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این اتحادیه با هدف جمع‌آوری و تجمع عرضه‌کنندگان پرندگان زینتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌ها مربوط به تجمع توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی است افزود: این پروژه‌ها در مرحله خرید زمین و پروانه بهره‌برداری است که تا پایان تیرماه، کلنگ‌زنی آنها انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه مکان‌های مورد استفاده برای این دو پروژه خارج شهر واقع شده، هدف از اجرای آن را کاهش ترافیک و تراکم در داخل شهر و عرضه مستقیم مرغ و ماهی دانست.

وی با بیان اینکه این طرح با حمایت شورای شهر، سازمان میادین میوه و تره‌بار و اصناف در حال انجام است خاطرنشان کرد: در صورت تحقق طرح توزیع مستقیم مرغ و ماهی در یک مکان می‌توان شاهد افزایش نظارت‌ها بر کیفیت و قیمت‌ها بود.

عاشوری با اشاره به بازدید نامحسوس و محسوس بر کیفیت و قیمت‌ها گفت: طرح تجمع توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی باعث ایجاد رقابت در بین توزیع‌کنندگان می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا نظارت بر تاریخ مصرف واقعی مرغ‌های گرم نمی‌شود اظهار کرد: مشکلات پیش آمده در این زمینه مربوط به کشتارگاه و نظارت دامپزشکی است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه از افزایش نظارت بر کیفیت و بسته‌بندی در سال جدید خبر داد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بسته‌بندی‌ها استاندارد هستند ولی بسته‌بندی‌های پلاستیکی باید به صورت دو، سه و پنج کیلویی انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار