تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران منطقه‌ای در گرمی

نماینده منتخب مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی نمایندگان تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و در این زمینه در شهرستان گرمی اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 02 May 2016

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دهم استان اردبیل جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و در این زمینه در شهرستان گرمی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه همایش سرمایه‌گذاران در شهرستان گرمی ششم مرداد ماه به مناسبت روز گرمی برگزار می شود، ‌افزود: در این همایش تمام سرمایه‌گذاران شهرستان گرمی که خارج از منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند حضور می‌یابند تا زیرساخت‌های اساسی را برای این سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه شاخص‌های امکانات در بین استان‌های کشور با عدالت توزیع نشده است و استان اردبیل به ویژه شهرستان گرمی در این زمینه مورد بی‌مهری قرار گرفته و تمام تلاش خود را برای توزیع یکسان در منطقه انجام خواهم داد.

میرزاده تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما برنامه‌ریزی برای محرومیت‌زدایی در منطقه خواهد بود که این امر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد واحدهای تولیدی محقق می‌شود و در این زمینه باید تمام دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: باید مسئولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت برنامه‌های هدفمند تحقق این شعار را اجرا کنند و تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را در این زمینه به کار گیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار