استقرار ۴۷۸ صندوق در اردبیل

فرماندار اردبیل از استقرار ۴۷۸ صندوق برای برگزاری مرحله دوم ، دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 29 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،جواد زنجانی صبح جمعه در ستاد انتخاباتی اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی دست‌اندرکاران انتخابات با آمادگی لازم حضور یافته اند، تصریح کرد: از ساعت هفت صبح صندوق‌ها توزیع و از هشت صبح رأی‌گیری آغاز شده است.

وی به مشارکت هشت هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در روند برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: در مرحله اول دو نماینده از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به مجلس راه یافتند و در مرحله دوم نیز سومین نماینده این حوزه مشخص خواهد شد.

فرماندار اردبیل در تأکید به سلامت انتخابات گفت: هر فردی که جهت اخذ رأی به شعبات مراجعه می‌کند توسط دستگاه‌های کارت‌خوان احراز هویت می‌شود.

به گفته زنجانی احراز هویت احتمال هر گونه تخلف و رأی تکراری را صفر کرده است و قطعاً در رأی‌گیری، رأی تکراری نخواهیم داشت.

وی به ضرورت در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی توسط شهروندان اشاره کرد و افزود: هر چند شناسنامه کفایت می‌کند اما بهتر است شهروندان با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به شعبات اخذ رأی مراجعه کنند.

فرماندار اردبیل همچنین خواستار حضور به موقع شهروندان در پای صندوق‌های رأی شد تا انتخابات در زمان مقرر برگزار شده و تمدید نشود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار