معاون وزیر کشور:

۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سرخه انجام می‌شود

به گزارش تابناک سمنان،معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به سفر صبح فردای هیئت دولت به استان سمنان، گفت: در این سفر سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۰میلیارد تومانی در سرخه اجرایی می شود.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 18 April 2016
اسماعیل نجار عصر دوشنبه در خلال واپسین جلسه هماهنگی سفر هیئت دولت به استان سمنان در فرمانداری سرخه، ضمن بیان اینکه یکی از فعالان سرمایه گذاری کشور در سرخه آمادگی انجام سرمایه گذاری در سطح کلان را دارد، ابراز داشت: این فرد از سرمایه گذاران فعال کشور، در ساخت دو کارخانه بسته بندی مواد غذایی و ساخت ماشین آلات سنگین در سرخه با مبلغ بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری را انجام خواهد داد.

وی افزود: در این سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال صورت خواهد گرفت و امیدواریم این مهم در روز سفر ریاست جمهوری به استان با آغاز عملیات اجرایی همراه شود.

اقتدار ایران اسلامی زبانزد است

معاون وزیر کشور با اشاره به آمادگی کامل و همه جانبه برای استقبال از حسن روحانی در سمنان، گفت: پروژه ها و مصوبات بسیار خوب و قابل توجهی در این سفر برای استان در نظر گرفته شده که آثار و برکات فراوانی نیز برای سرخه خواهد داشت.

نجار با ذکر این مطلب که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه زبانزد جهانیان است، خاطر نشان کرد: باید از تمام توان و تلاش خود برای افزایش سطح اقتدار و اعتبار نظام به کار گیریم.

وی افزود: همه باید برای استقبالی پرشور از دولت جمهوری اسلامی ایران و افزایش اعتبار و اقتدار نظام تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم.

کمیته های ۱۲گانه سرخهآماده استقبال از رئیس جمهور

فرماندار سرخه نیز در این نشست از آمادگی کمیته های ۱۲گانه استقبال از ریاست جمهوری خبر داد و گفت: هماهنگی ها برایسهولت انتقال مردم به مرکز استان انجام شده و وسیله نقلیه در میادین آزادی، امام(ره)، بهشتی و حسینیه شهدای شهر سرخه در ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه برای اعزام به بلوار قائم سمنان و برگشت از سمنان به سرخه مهیا است.

رضا کرمی همچنین از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سرخه با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و اعضای شورای اداری در سالن فرهنگسرای باران شهر سرخه در ساعت ۱۵:۴۵ روز سه شنبه خبر داد واظهار داشت: مشکلات و چالش های مهم شهرستان به طور جامع توسط تیم کارشناسی جمع آوری شده و در این جلسه مطرح خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آثار و برکات سفر ریاست جمهوری را در شهرستان سرخه مشاهده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار