کاهش وقوع سرقت دراسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از کاهش ۶۶ درصدی وقوع سرقت از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۲۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 12 April 2015
فرمانده انتظامی اسدآباد از کاهش ۶۶ درصدی وقوع سرقت از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان‌، داودعلی بخشی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از همکاری مردم و همراهی مسوولان و همچنین خدمات شبانه روزی همکاران خود اظهار داشت: بحمدالله شهرستان اسدآباد در ایام نوروز از وضعیت مطلوب و بستر امنی برخوردار بود.

علی بخشی گفت: این امر شهروندان و مسوولان قدرشناس را برآن داشت تامراتب رضایتمندی خویش را از وضعیت موجود بصورت تلفنی و یا مراجعه حضوری اعلام دارند.

وی افزود: طرح نوروزی پلیس اسدآباد درشهرستان، درحوزه انتظامی از تاریخ۲۸ اسفندماه لغایت۱۴فروردین با استفاده از حداکثر توان و امکانات موجود و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل ادارات و نهادهای دولتی به اجرا گذاشته شد.

علی بخشی تصریح کرد: در طول اجرای طرح، پلیس اسدآباد توانست با راه اندازی گشت های مضاعف سواره و پیاده، بهره‌مندی از توان خودرویی ادارات، جذب شبگرد و استفاده از سرایداران ثابت در سطح اماکن دولتی و خصوصی رضایت همشهریان را کسب کند.

وی استقرار ایستگاه‌های نوروزی در ورودی و خروجی شهر، کنترل نقاط حاشیه ای و پوشش دادن تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و همچنین انجام ایست و بازرسی مقطعی در نقاط حساس و در سطح محورهای مواصلاتی را از دیگر عوامل موثر در کاهش۶۶درصدی وقوع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل عنوان کرد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همدان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۳ روز گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

داود علی بخشی بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی بویژه طرح منطقه ای در ایام نوروز، که باهدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، انتظامی شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح نقاط آلوده مجددا اقدام به اجرای طرح مذکور کرد.

وی از موفقیت پلیس در کشف مواد مخدر، دستگیری معتادان تابلو وخرده فروشان موادمخدر،کشف وسائط نقلیه سرقتی و توقیف خودروهای مزاحم و متخلف و همچنین جمع آوری اقلام ضدفرهنگی در نتیجه اجرای اینگونه طرح‌ها خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: علاوه برجمع آوری مقادیری انواع مواد مخدر و اقلام ضدفرهنگی و دستگیری ۹ نفر معتاد تابلو وخرده فروش مواد مخدر، توقیف۵دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، یگان‌های انتظامی شهرستان از جمله پاسگاه‌های انتظامی سیدجمال و موسی آباد در نتیجه گشت زنی‌های هدفمند و هوشمندانه موفق به کشف دو دستگاه موتورسیکلت وخودرو سرقتی شدند که ضمن تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار