اعزام یک فروند بالگرد حامل كمک هاي غذایی به اندیمشک

فرماندار انديمشك از اعزام يك فروند بالگرد به مناطق سيلزده بخش الوار اين شهرستان براي كمك رساني به عشاير منطقه خبر داد و گفت: اين بالگرد حامل مواد غذايي است
کد خبر: ۲۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 16 April 2016
حميدرضا گودرزي با بيان اينكه بالگرد هلال احمر حامل مواد غذايي و نيازهاي ضروري عشاير منطقه الوار گرمسيري است افزود:دستگاههاي اجرايي اين شهرستان به منظور كمك رساني به آسيب ديدگان در بخش الوار گرمسيري انديمشك بسيج شده اند.

وي با بيان اينكه در جريان سيلاب و بارندگي شديد دو روز گذشته اهالي روستاهاي الوار و عشاير منطقه از حريم رودخانه ها و مسيل ها دور شده اندگفت:بارندگي و سيلاب به تاسيسات زير بنايي شهرستان انديمشك خسارت سنگين وارد كرده اما خوشبختانه تاكنون گزارشي از تلفات جاني دريافت نشده است.

غلامحسين شرافت زاده بخشدار بخش الوار انديمشك نيز گفت:اين بخش در اثر بارندگي متحمل خسارت سنگين شده و بخش كشاورزي و زيرساخت هاي كشاورزي آسيب جدي ديده اند.

وي افزود:بسياري از راههاي روستاي بخش الوار انديمش آسيب ديده و باوجود تلاش به موقع مسوولان براي تردد در جاده هاي اين بخش بسياري از راهها نيازمند بررسي و رفع مشكل هستند.

رييس جمعيت هلال اجمر انديمشك هم از امداد رساني به مناطق مختلف خبر داد و گفت:تاكنون 34 خانوار عشايري توسط هلال احمر امداد رساني شدند.

علي قلاوند گفت:سيلاب بسياري از خانوارهاي عشايري و مردم روستاهاي اناركي و ديگر روستاهاي دورافتاده بخش الوار را غافلگير كرد.

وي اظهار كرد:نيروهاي هلال احمر براي امداد به مردم و ساكنان روستاها بسيج شده اند و طي روزهاي اخير با تلاش به موقع از خسارت جاني به مردم و عشاير جلوگيري شده است.

سيلاب و بارندگي شديد اواخر هفته گذشته موجب افزايش كم سابقه حجم آب در درياچه سدهاي دز و كرخه شد.

وزير نيرو، استاندار خوزستان و معاون وي از وضعيت سد دز در انديمشك ديدن كردند.

طغيان رودخانه بالارود انديمشك نيز مشكلاتي براي مردم بوجود آورد.

شرايط فعلي سد دز مطلوب گزارش شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار