یادواره شهدای کارگر استان یزد برگزار می شود

به مناسبت روز بسیج کارگری،یادواره شهدای کارگر استان یزد،8 اردیبهشت ماه سال جاری با هدف مردمی شدن بزرگداشت مقام والای شهیدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، نشست ویژه با موضوع برگزاری یادواره شهدای کارگر استان یزد با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای، رئیس بسیج کارگری و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان یزد برگزار شد.

محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی و رئیس ستاد یادواره شهدای کارگر استان، در این جلسه گفت:مقام والای شهدا همواره قابل نکوداشت و برای تمام اقشار جامعه دارای ظرفیت الگوسازی می باشد.

ریاحی افزود:بسیج یک حرکت اجتماعی و سازمان یافته است که در کشور ما به عنوان یک نهاد بزرگ همواره در حفظ امنیت و ارزش ها تلاش بی نظیر داشته و شهدای این سنگر نیز نشان بارز از خودگذشتگی و ایثار می باشند.

در ادامه محمدرضا نیکنام، دبیر ستاد یادواره شهدای کارگر استان،با تاکید بر اینکه باید یادواره ای درخور شان شهدای کارگر برگزار نماییم، گفت:خوشبختانه امسال با خرد جمعی و تلاش ویژه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ؛آمار دقیق و منسجمی از شهدای کارگر در استان جمع آوری شده است .

نیکنام گفت: 9 اردیبهشت مصادف با روز بسیج کارگری،فرصتی است برای تجدید میثاق با مقام کارگران بسیجی که در دوران دفاع مقدس همواره دوش تا دوش دیگر اقشار جامعه به دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های امام (ره) پرداختند.

در این جلسه محل برگزاری یادواره شهدا،برگزاری نمایشگاه کتاب،رو نمایی از تمبر ،یادنامه شهدا پیشنهاد و تصمیم هایی در این باره اتخاذ گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار