آیت ا..محمدی؛دربرخوردبابیانیه لوزان عجله نکنید

امام جمعه همدان گفت: حضرت زهرا(س) مصداق کامل کوثر است.
کد خبر: ۲۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 11 April 2015

امام جمعه همدان گفت: حضرت زهرا(س) مصداق کامل کوثر است.

به گزارش فارس؛ آیت‌الله غیاث‌الدین محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پرداختن به شخصیت حضرت زهرا (س) وقت زیادی را می‌طلبد، چراکه ائمه اطهار(ع) همگی از دامن آن حضرت به امامت رسیده‌‌اند و فرزندان حضرت فاطمه (س) هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مصداق کامل کوثر است، افزود: روز تولد، ازدواج و شهادت حضرت فاطمه(س) بسیار قابل توجه است و پرداختن به این روزها و تحلیل آن باید مدنظر باشد.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم تربیت فرزندان صالح، بیان کرد: والدین برای پرورش فرزندان مؤمن و متعهد در جامعه باید قواعد و قوانین دینی را رعایت کنند تا فرزندان در جامعه بتوانند انسان‌های مؤثری باشند.

محمدی با تأکید بر راه‌اندازی کلاس‌های فاطمه‌شناسی در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، عنوان کرد: با این کلاس‌ها و بررسی و تحلیل شخصیت حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلف می‌توان مسیر و راه درست زندگی را پیدا کرد؛ هرچند شخصیت آن حضرت آنقدر بزرگ است که باید مدت‌ها در این خصوص بررسی و مطالعه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری موهبتی الهی هستند، یادآور شد: ایشان با رهبری‌های داهیانه خود مسیر را برای پیشرفت و توسعه کشور مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به واکنش‌های مختلف در خصوص مذاکرات هسته‌ای، بیان کرد: در خصوص بیانیه لوزان برخی ذوق‌زده شدند و برخی نیز بسیار تند برخورد کردند، اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، هنوز توافقی صورت نگرفته و عاقبت کار مشخص نیست.

امام جمعه همدان با تأکید بر پخش مجدد بیانات مقام معظم رهبری از سوی صداوسیما، توضیح داد: از آنجا که ممکن است همه اقشار جامعه در آن ساعت خاص فرصت دیدن فرمایشات مقام معظم رهبری را نداشته‌اند، بنابراین انتظار می‌رود صداوسیما بیانات معظم‌له را در چند نوبت و از شبکه‌های مختلف پخش کند.

محمدی با یادآوری اینکه دین اسلام به شدت با کشت و کشتار مخالف است و ما نیز هیچ‌گاه به دنبال بمب هسته‌ای نبوده و نیستیم، بیان داشت: هرچند در این مذاکرات اصلاً بحث مسئله هسته‌ای نیست و تنها دلیل مخالفت استکبار جهانی با ایران تلاش برای ممانعت از پیشرفت این کشور است.

وی تأکید کرد: دین اسلام در سراسر جهان گسترش خواهد یافت، چراکه مردم دنیا از جنگ،‌ ناامنی، تباهی، ظلم و خشونت خسته‌ شده‌اند و اسلام تنها نقطه امید آنها خواهد بود.

امام جمعه همدان با انتقاد از عملکرد قبیح و ضد انسانی سعودی‌ها، گفت: سعودی‌ها همواره خود را متولی اسلام می‌خوانند، این در حالی است که این روزها دست به کشتار مردم بی‌گناه یمن زده‌ و زمینه خوشحالی آمریکای جنایتکار و رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی را فراهم کرده‌اند.

محمدی در پایان گفت: جنایات سعودی‌ها در یمن هم‌ردیف جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه است؛ حتی می‌توان گفت سعودی‌ها گوی سبقت را از صهیونیست‌ها ربوده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار