راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید در خرانق اردکان

فرماندار اردکان از احداث چند واحد تولیدی جدید در بخش خرانق شهرستان اردکان با مشارکت بخش خصوصی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد، حسین اسماعیلی، در نشستی با بخشداران بخش‌های عقدا، خرانق و مرکزی در شهرستان اردکان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری، بر تعامل سازنده بخشداران با اهالی شهرها و روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار اردکان از بخشداران خواست: در سال جاری طرح‌های خود را با برنامه و هدف اجرا کنند و جلب رضایت مردم از اولویت‌های اصلی آنها در اجرای برنامه‌های مختلف باشد.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات روستاهای این شهرستان کمبود آب، کیفیت نازل آب آشامیدنی و کاهش محصولات کشاورزی به علت خشکسالی‌های پی در پی در سال‌های اخیر است که مقرر شد راهکارهای عملی برای حل و رفع این مشکلات تهیه و اجرایی شود.

اسماعیلی با اشاره به ممنوعیت احداث و استقرار صنایع آلاینده در اردکان اظهار داشت: رویکرد ما توسعه صنایع پاک و غیرآلاینده و جانمایی کارخانجات صنعتی با در نظر گرفتن موارد زیست محیطی و سلامت و بهداشت مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعمال این سیاست‌ها، از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه اردکان به ویژه دشت یزد اردکان کاسته شود و ارمغان اجرای این طرح‌ها، سلامت و استفاده از هوای پاک برای مردم نجیب منطقه باشد.

فرماندار اردکان از توسعه صنایع غیرآلاینده در بخش‌های خرانق، عقدا و مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: این سیاست را با جدیت دنبال خواهیم کرد و از استقرار صنایع پاک در این منطقه استقبال می‌کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: به منظور کاهش آمار بیکاری در بخش خرانق و جلوگیری از مهاجرت اهالی روستاهای این بخش به یزد و اردکان، در سال جاری شاهد احداث چند واحد تولیدی با مشارکت بخش خصوصی در خرانق خواهیم بود.

به گزارش فارس، خرانق از بخش‌های مهم و تاریخی شهرستان اردکان است و در فاصله 35 کیلومتری مرکز شهرستان اردکان و 85 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار