مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اردبیل خبر داد؛

رونمایی از ماشین لكه گیری مكانیزه روكش آسفالت

ماشین مکانیزه لکه گیری معابر که به "دستگاه فلاسک لکه گیری مکانیزه آسفالت" نیز شهرت دارد، شامل کشنده ای با قابلیت تراش لکه در قالب یک شکل منظم هندسی، پاکسازی آن از گرد و غبار و پاشیدن قیر امولسیون است که تخلیه آسفالت توسط دو نازل دمنده و تسطیح کار با استفاده از غلتک مکانیزه، از دیگر توانمندی های این سیستم مکانیزه به شمار می آید.
کد خبر: ۲۱۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 12 April 2016
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اردبیل با بیان اینکه یک دستگاه فلاسک لکه گیر به ماشین آلات سنگین سازمان عمران شهرداری اردبیل افزوده شده است، از رونمایی ماشین لکه گیری مکانیزه روکش آسفالت معابر خبر داد.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، رسول ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما شایع ترین مشکلات گریبانگیر دوام و کیفیت لکه گیری روکش آسفالت را مربوط به دمای نامناسب آسفالت در زمان پخش و اجرا و همچنین عدم تراکم مناسب آن دانست.
وی افزود: ماشین مکانیزه لکه گیری معابر، ضمن مجهز بودن به فینیشر، دارای فلاسک گرم نگهدارنده آسفالت با گنجایش 8 متر مکعب و غلتک مکانیزه برای کوبش پس از عملیات آسفالت ریزی است و بهره برداری از این دستگاه مشکل شن زدگی آسفالت در پروژه های ترمیم معابر را به طور کامل برطرف می کند.
ابراهیمی با اشاره به تجمیع و تعبیه تجهیزات مورد نیاز یک واحد اجرایی لکه گیری معابر روی یک سیستم واحد که به گفته وی رعایت دقیق ضوابط و دستورالعمل های موجود در این زمینه را تسهیل خواهد کرد، یادآور شد: ماشین مکانیزه لکه گیری معابر به تمام تجهیزات مورد نیاز در این زمینه از قبیل دستگاه کاتر جهت برش کاری آسفالت معیوب و صدمه دیده، قیرپاش، کمپرسور باد و تجهیزات ایمنی و ترافیکی مجهز است و جرثقیل نصب شده روی این سیستم، امکان جابجایی و حمل آسان تجهیزات سنگین وزنی همچون فینیشر و غلتک تا سقف یک تن را فراهم کرده است.

رونمایی از ماشین لكه گیری مكانیزه روكش آسفالت

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: ماشین مکانیزه لکه گیری معابر که به "دستگاه فلاسک لکه گیری مکانیزه آسفالت" نیز شهرت دارد، شامل کشنده ای با قابلیت تراش لکه در قالب یک شکل منظم هندسی، پاکسازی آن از گرد و غبار و پاشیدن قیر امولسیون است که تخلیه آسفالت توسط دو نازل دمنده و تسطیح کار با استفاده از غلتک مکانیزه، از دیگر توانمندی های این سیستم مکانیزه به شمار می آید.
شایان ذکر است رونمایی از این دستگاه با آسفالت ریزی مسیر مقابل ایستگاه هواشناسی تا میدان ایثار توسط سازمان عمران شهرداری اردبیل انجام گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار