عضویت کولیوند‌ درتیم ملی کبدی جوانان

رئیس هیئت کبدی همدان از عضویت مرتضی کولیوند‌فرد در تیم ملی کبدی جوانان خبر داد و گفت: این بازیکن برجسته با عملکرد خوب، عضویت خود را در تیم ملی جوانان تثبیت کرد.
کد خبر: ۲۰۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 10 April 2016

رئیس هیئت کبدی همدان از عضویت مرتضی کولیوند‌فرد در تیم ملی کبدی جوانان خبر داد و گفت: این بازیکن برجسته با عملکرد خوب، عضویت خود را در تیم ملی جوانان تثبیت کرد.

به گزارش فارس،محمود کوثری‌فردبا بیان اینکه فدراسیون اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی منتشر کرده است، اظهار کرد: لیست 12 نفره بازیکنان تیم ملی کبدی جوانان پسر توسط فدراسیون کبدی منتشر شد که در این لیست نام یکی از کبدی‌کاران مطرح استان نیز به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به چگونگی راهیابی ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی گفت: ابتدا پنج ورزشکار استان به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند که در ادامه تنها مرتضی کولیوند‌فرد موفق شد در ترکیب تیم ملی قرار گیرد که البته عضویت در تیم ملی حداقل حق سه بازیکن استان بود که متأسفانه اینگونه نشد.

رئیس هیئت کبدی همدان ادامه داد: سالار مهاجرانی، رسول زارعی، امین طهماسبی، امیررضا سوری و مرتضی کولیوند از دعوت‌شدگان به اردو‌ی تم ملی بودند که از نخستین اردو حضور داشتند و از اردوی سوم حذف شدند و تنها مرتضی کولیوند‌فرد باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین و آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور حضور موفق در چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان آسیا که 25 تا 28 فروردین‌ماه در سالن 6 هزار نفره ارومیه برگزار می‌شود 19 فروردین‌ماه در ارومیه تشکیل خواهد شد که مرتضی کولیوند‌فرد نیز در این اردو حضور دارد.

کوثری‌فرد در ادامه به تعیین رئیس هیئت کبدی قهاوند اشاره کرد و افزود: فعالیت کبدی‌کاران در شهرهای استان پیگیری می‌شود و فعالیت کبدی‌کاران قهاوندی نیز با معرفی علی بابایی به عنوان رئیس هیئت کبدی این شهر در سال جاری آغاز شد.

وی مربیان فعال کبدی استان را 11 نفر برشمرد و بیان کرد: هشت مربی در بخش آقایان و سه مربی نیز در بخش بانوان کار آموزش کبدی را در سطح استان بر عهده دارند.

رئیس هیئت کبدی همدان یادآور شد: هیئت کبدی استان امسال به منظور حضور موفق در رقابت‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌های منسجم و دقیقی را اجرا خواهد کرد که تقویم ورزشی پس از اطلاع از تقویم فدراسیون ارائه می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار