راه ارتباطی میانرودان، خلخال بازگشایی شد

راه ارتباطی روستای میانرودان به خلخال پس از شش ماه مسدود بودن برفروبی و بازگشایی شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 07 April 2016

رییس راه و شهرسازی خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: راه روستای میانرودان به بفراجرد از آغاز بارش برف از اوایل پاییز سال گذشته مسدود شده بود.
محمد قربانی افزود: 9 کیلومتر از این مسیر انباشته از برف با تلاش چهار روزه راهداران و استفاده از چند دستگاه ماشین آلات سنگین بازگشایی شد.
او با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این جاده به بیش از پنج متر می رسید گفت: قرار گرفتن جاده در ارتفاع بیش از دو هزار و 500 متری از سطح دریا همراه با حجم بالای برف در این راه ارتباطی موجب دشواری در اجرای عملیات برفروبی و بازگشایی این جاده شده بود.
او اظهار کرد: در مدت بسته بودن این راه اهالی میانرودان به ناچار با استفاده از راه ارتباطی این روستا به روستای لرد و از طریق راه های ارتباطی بخش شاهرود برای دسترسی به مرکز شهرستان استفاده می کردند که این کار موجب طولانی شدن مسیر و صرف ساعت ها وقت برای اهالی این روستا شده بود.
روستای 200 خانواری میانرودان از توابع بخش شاهرود با 800 نفر جمعیت از طریق راه ارتباطی تازه بازگشایی شده خلخال ، بفراجرد به میانرودان تنها 25 کیلومتر با شهر خلخال فاصله دارند.
این در حالی است که با مسدود شدن این راه اهالی برای دسترسی به شهر خلخال ناچار به استفاده از راه 75 کیلومتری این روستا از طریق عبور از روستاهای لرد ، کرین ، قشلاق ، دیز ، شال و کلور مرکز بخش شاهرود به شهر خلخال می شوند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار