اکران و نقد فیلم های هنر و تجربه در سال 95 ادامه دارد

دور جدید نشست های نقد و بررسی آثار سینمای هنر و تجربه در شیراز آغاز می شود.
کد خبر: ۲۰۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 03 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:رئیس امور سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس با بیان اینکه در سال جدید برنامه های نقد و بررسی فیلم های گروه هنر و تجربه در شیراز ادامه می یابد، گفت: همچنانی که سال گذشته با شکل گیری سینمای هنر و تجربه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نمایش فیلم های این گروه در شیراز میسر شد و هر چهارشنبه نشست های نقد و بررسی به نوبت برگزار شد، در سال جاری نیز از چهارشنبه ۱۸ فروردین این نشست ها فصل تازه خود را آغاز می کند.

مهدی رنجبر از برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم «تابور» به کارگردانی وحید وکیلی فر به همراه نمایش آن خبر داد و گفت: چهارشنبه ۱۸ فروردین پس از اکران این فیلم در ساعت ۱۶ نشست نقد و بررسی آن با حضور منتقد و کارگردان اثر برگزار می شود.

وی برنامه آینده نشست های نقد و بررسی هنر و تجربه را اعلام کرد و افزود: در ادامه این نشست ها که در پی اکران فیلم ها انجام می گیرد، چهارشنبه پس از آن، نشست نقد و بررسی فیلم «۲۱ اینچ» در برنامه سینمای هنر و تجربه شیراز قرار دارد.

رنجبر از آغاز اکران سینمای هنر و تجربه خارجی در شیراز نیز خبر داد و گفت: در نوبت اکران فیلم های خارجی گروه هنر و تجربه سه شنبه ۲۴ فروردین یک اثر از سینمای آمریکا با عنوان «صدای سکوت» به کارگردانی ماکسیمون مونیهان نمایش داده می شود.

نشست نقد و بررسی فیلم «تابور» به کارگردانی وحید وکیلی فر ساعت ۱۸ چهارشنبه ۱۸ فروردین برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار