احداث 3 هتل پنج‌ستاره در شورابیل و سرعین

در نشستی که سرمایه‌گذار خارجی با استاندار اردبیل در حوزه گردشگری داشت، قرار شد سه هتل پنج ستاره در شورابیل و سرعین احداث شود.
کد خبر: ۲۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 08 April 2015
به گزارش فارس، در حاشیه جلسه کارگروه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل عصر امروز مذاکره سرمایه‌گذار خارجی و جمعی از مسئولان ذی‌ربط با حضور استاندار جهت احداث هتل پنج ستاره انجام شد.

در نشستی با حضور استاندار استان اردبیل، معاون سرمایه‌گذاری این وی، جمعی از مسئولان استانی و سرمایه‌گذار خارجی در مورد احداث یک هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری در شورابیل و دو هتل پنج ستاره در سرعین گفت‌وگو و موافقت اولیه شد.

این سرمایه‌گذار خارجی و متخصص قلب به استاندار اردبیل گفت: بر اساس مطالعه و برنامه‌ریزی این استان را برای سرمایه‌گذاری در حوزه توریست درمانی انتخاب کرده است.

وی شهر سرعین را دارای ظرفیت‌های بسیار در حوزه گردشگری درمانی دانست و افزود: بر اساس مطالعاتی که طی سه هفته اقامت در استان اردبیل داشته‌ام تمام جوانب و مناطق استان را در نظر گرفته و بررسی کرده‌ام.

استاندار استان نیز با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی بیان کرد: این استان در حوزه گردشگری باید یک محیط اسلامی و سلامت برای کشورهای حاشیه خلیج فارس مهیا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار