برگزاری مراسم تحویل سال نودربقاع متبرکه استان

مراسم تحویل سال نو در ۱۸ بقعه متبرکه و امامزادگان شاخص استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 20 March 2016

برگزاری مراسم تحویل سال نودربقاع متبرکه استان

به گزارشخبرنگار مهر،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل صبح یکشنبه در مراسم تحویل سال نو در امامزاده سید صدرالدین به ظرفیت‌های ممتاز گردشگری مذهبی این استان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی با بیان اینکه استان اردبیل در شهرستان‌های مشگین شهر، خلخال، گرمی و اردبیل بقاع متبرکه و امامزاده‌های شاخص دارد، تصریح کرد: با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی طرح آرامش بهاری نیز در ۲۱ امامزاده شاخص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی بقاع متبرکه میزبان مسافران نوروزی است تا به‌صورت موقت اسکان یابند، اضافه کرد: سه بقعه به این منظور آماده‌سازی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به سؤالات دینی مراجعان خبر داد و تأکید کرد: به همین منظور هشت خیمه معرفت دایر شده است که در خیمه‌ها ۲۰ روحانی نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام خواهند کرد.

قیامی همچنین به برگزاری نمایشگاه بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه اشاره کرد و متذکر شد: در تمامی امامزاده‌های شاخص برنامه‌های متنوع پیش بینی شده است تا مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار گیرد.

وی ترویج فضای معنوی در آستانه سال نو را از اهداف برنامه‌های طرح آرامش بهاری دانست و تأکید کرد: علاوه بر این پاسخگویی به سؤالات دینی نسل جوان و ترویج معنویت دنبال می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار