پیام تبریک لطف اللهیان به شهروندان اردبیلی:

شهردار اردبیل در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریك گفت

... اميد است در سال جديد نيز راه پر افتخار خدمتگزاري به مردم شريف و قدرشناس اردبیل را با اتكا به الطاف بيكران الهي و با معاضدت و همكاري همه پرسنل و با همدلي و مشاركت همه دلسوزان سپري نمائيم.
کد خبر: ۱۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 18 March 2016

شهردار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1395 و آغاز بهار در پیامی به شهروندان اردبیلی، ضمن تبریک سال نو آغاز سال را موسم تجدید عهد با بهار دانست.

شهردار اردبیل در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریك گفت

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، متن کامل پیام دکتر حمید لطف اللهیان به شرح زیر است:

بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد.

سال 1394 را در حالي سپري کرديم که شهرداري و شوراي اسلامي شهر اردبیل با حسب العين قراردادن فرمايشات مقام معظم رهبری و با مشارکت شهروندان ولايتمدار و شهيدپرور اردبیل پروژه هاي مختلفي را در عرصه هاي گوناگون شهري به اتمام رساندند و گام هاي کوچکي از جمله پروژه هاي عمراني، اجراي طرح هاي نوسازي و بهسازي، توسعه فضاي سبز، كمك به مراکز و فعاليت هاي فرهنگي، ارتقاء فرهنگ شهروندي، توسعه و ایجاد مبلمان شهروندی ... برداشتند و اين روند اميد بخش با هم افزايي همه مسوولين و اتحاد و همدلي به حول و قوه الهي تداوم خواهد يافت.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همشهریان گرامی، به نوبه خود فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به بهار حقیقی انسان ها، امام عصر(عج)، رهبری معظم انقلاب،‌ ملت شریف ایران، مردم شریف و ادب پرور شهرستان اردبیل به ویژه ‌خانواده گرانقدر شهیدان و ایثارگران و جانبازان سرافراز صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم سال پیش رو سالی پر از معنویت، ولایت و نورانیت قرآن باشد.

اميد است در سال جديد نيز راه پر افتخار خدمتگزاري به مردم شريف و قدرشناس اردبیل را با اتكا به الطاف بيكران الهي و با معاضدت و همكاري همه پرسنل و با همدلي و مشاركت همه دلسوزان سپري نمائيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار